Goedendag mede tweakers,
Ik zit momenteel met een probleem en ik kan de vinger er niet op leggen waar het probleem precies zit.
Het volgende:
Ik heb mijn pc geupgrade van een z370 + i9-9900k naar een z690 asus strix a d4 + 13900k.
De pc eerst volledig in elkaar gezet, op een andere pc de nieuwe bios gedownload en via de biosflash usb ingang geflashed. Na afloop van de update ging de pc aan maar ik krijg maar geen beeld.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- componenten los gehaald en geprobeerd te starten zoals: Ram, Ssd, cpu, gpu(hdmi kabel direct aangesloten op het mobo)
-Eerdere bios gedownload en het op die manier geprobeerd.
-Alle kabels nagelopen.
-cpu opnieuw geplaatst.
Iemand die hier bekend mee is?
(Moederbord en cpu waren beide gesealde)
Cpu: i9-13900K
Mobo: Asus strix z690 A d4 wifi
Gpu: suprim x 3080
Psu: corsair rm1000x
Ram: 2X16gb 3600mhz
Ssd: 2X Samsung 970 evo
Aio: Z63 nzxt
Gr,
Twan
Ik zit momenteel met een probleem en ik kan de vinger er niet op leggen waar het probleem precies zit.
Het volgende:
Ik heb mijn pc geupgrade van een z370 + i9-9900k naar een z690 asus strix a d4 + 13900k.
De pc eerst volledig in elkaar gezet, op een andere pc de nieuwe bios gedownload en via de biosflash usb ingang geflashed. Na afloop van de update ging de pc aan maar ik krijg maar geen beeld.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- componenten los gehaald en geprobeerd te starten zoals: Ram, Ssd, cpu, gpu(hdmi kabel direct aangesloten op het mobo)
-Eerdere bios gedownload en het op die manier geprobeerd.
-Alle kabels nagelopen.
-cpu opnieuw geplaatst.
Iemand die hier bekend mee is?
(Moederbord en cpu waren beide gesealde)
Cpu: i9-13900K
Mobo: Asus strix z690 A d4 wifi
Gpu: suprim x 3080
Psu: corsair rm1000x
Ram: 2X16gb 3600mhz
Ssd: 2X Samsung 970 evo
Aio: Z63 nzxt
Gr,
Twan