Webshops in lijst type laptop ander dan Tweakers pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLE-11622-Tw3
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-01-2023
Mijn vraag:
Mijn vraag aan Tweakers pricewatch is: Bij welke webshop kan ik de laptop kopen met typenummer
ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZAS-L7016W? Dus met touchscreen.

Ik wil graag een laptop kopen met touchscreen. Deze: ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZAS-L7016W voldoet aan mijn wensen. De specificaties die Pricewatch vermeld zijn juist, want ik heb op de website van ASUS gekeken of het bovengenoemde type bestaat en die is er.
Het bovengenoemde type en de genoemde webshops matchen naar mijn mening niet.
De webshops die genoemd worden bij de prijzen verkopen allemaal een andere laptop
nl.: ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZA-l7016W dus zonder S in het type nummer.
Deze laptop heeft géén touchscreen en dat kun je ook zien op de websites van de onder prijzen genoemde webshops.

Mijn vraag is dus aan Tweakers pricewatch: Bij welke webshop kan ik de laptop kopen met typenummer
ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZAS-L7016W? Dus met touchscreen.
Met vriendelijke groet, Louis

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via aLE-11622-Tw3 op 24-01-2023 09:40)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@aLE-11622-Tw3 Deze laptop blijkt inderdaad geen touchscreen te hebben en is ook geen Space Edition, dit heb ik aangepast: uitvoering: ASUS Zenbook 14X OLED UX5401ZA-L7016W.

Voor zover ik kan zien, is de 'standaard versie' optioneel met een touchscreen verkrijgbaar: "Zenbook 14X OLED’s amazing up to 4K OLED HDR NanoEdge touchscreen" @ https://www.asus.com/sg/l...ed-ux5401-12th-gen-intel/, waarbij met "up to" wordt bedoeld dat er dus ook configuraties zijn zonder de genoemde opties. In dit geval is het een laptop met een 2880x1800 oled, zonder touchscreen.

En de 'Space Edition' https://www.asus.com/sg/l...on-ux5401-12th-gen-intel/ zegt gewoon dat er een 4K touch in zit, zonder "up to" tekst. Maar....... \/\/\/\/

We hebben 1 vermelding van de Space Edition in de Pricewatch staan: uitvoering: ASUS Zenbook 14X OLED Space Edition UX5401ZAS-KN016W, maar deze heeft na nader onderzoek toch geen touchscreen (stond eerst van wel, heb ik inmiddels aangepast) en deze heeft sinds iets meer als een week geen prijzen meer. Er is een kans dat deze nog een prijs krijgt, als je een prijsalert zet, krijg je een melding zodra deze verkrijgbaar is. En dan kan je contact opnemen met de aanbieder(s) van dat moment of zij ook deze laptop met 4K touch kunnen leveren, zoals jij dat wilt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:13
Heb je al op Google gezocht? Als ik daar kijk kom ik hem nergens tegen. Mogelijk dat hij niet binnen Europa uitgebracht is nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLE-11622-Tw3
Goedeavond corporalnl;

Ik heb ook op google gezocht, maar dan krijg ik enkel verwijzing naar pricewatch Tweakers met de webshops die het type UX5401 ZA leveren en die is zonder touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Glaanie Gaat het fout in de specs van de PW of zijn de koppelingen fout? Of nog wat anders :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLE-11622-Tw3
Hoi,Glaanie,

Het type Laptop bovenaan genoemd: ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZAS-L7016W is een andere dan die de webshops aanbieden. Dit is de: ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZA-L7016W die alle in de pricewatch genoemde webshops verkopen.
Groeten Louis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-06 18:00
aLE-11622-Tw3 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:05:
Hoi,Glaanie,

Het type Laptop bovenaan genoemd: ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZAS-L7016W is een andere dan die de webshops aanbieden. Dit is de: ASUS Zenbook14X OLED UX5401ZA-L7016W die alle in de pricewatch genoemde webshops verkopen.
Groeten Louis
Staat die S niet puur en alleen voor het thema ' space edition ' ? op de asus site hebben ze wel degelijk beide een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLE-11622-Tw3
Dag nuffy,

Je schrijft: Staat die S niet puur en alleen voor het thema ' space edition ' ? op de asus site hebben ze wel degelijk beide een touchscreen.

Als dat waar is dat beide typenummers een touchscreen hebben, vraag ik me af waarom de 5 of 6 genoemde webshops in de pricewatch allemaal vermelden dat het type UX5401Za-L7016W géén touchscreen heeft?
Als ik graag een ASUS laptop met touchscreen wil kopen ben ik haast gedwongen om een ASUS Flip 14 OLED UP5401EA-KN105W te kopen. Deze heeft wel een touchscreen, maar is ongeveer €200 duurder terwijl ik waarschijnlijk weinig tot geen gebruik zal maken van deze laptop in tablet vorm.
Bedankt voor je reactie

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@aLE-11622-Tw3 Deze laptop blijkt inderdaad geen touchscreen te hebben en is ook geen Space Edition, dit heb ik aangepast: uitvoering: ASUS Zenbook 14X OLED UX5401ZA-L7016W.

Voor zover ik kan zien, is de 'standaard versie' optioneel met een touchscreen verkrijgbaar: "Zenbook 14X OLED’s amazing up to 4K OLED HDR NanoEdge touchscreen" @ https://www.asus.com/sg/l...ed-ux5401-12th-gen-intel/, waarbij met "up to" wordt bedoeld dat er dus ook configuraties zijn zonder de genoemde opties. In dit geval is het een laptop met een 2880x1800 oled, zonder touchscreen.

En de 'Space Edition' https://www.asus.com/sg/l...on-ux5401-12th-gen-intel/ zegt gewoon dat er een 4K touch in zit, zonder "up to" tekst. Maar....... \/\/\/\/

We hebben 1 vermelding van de Space Edition in de Pricewatch staan: uitvoering: ASUS Zenbook 14X OLED Space Edition UX5401ZAS-KN016W, maar deze heeft na nader onderzoek toch geen touchscreen (stond eerst van wel, heb ik inmiddels aangepast) en deze heeft sinds iets meer als een week geen prijzen meer. Er is een kans dat deze nog een prijs krijgt, als je een prijsalert zet, krijg je een melding zodra deze verkrijgbaar is. En dan kan je contact opnemen met de aanbieder(s) van dat moment of zij ook deze laptop met 4K touch kunnen leveren, zoals jij dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLE-11622-Tw3
Goedemorgen Glaanie,
Bedankt voor je antwoord.
Ik zoek verder in de pricewatch naar ASUS laptops met touchscreen, eventueel convertible.
Nogmaals bedankt. Discussie gesloten.
Pagina: 1