Samsung Odyssey Neo G7 S32BG75 - Geen prijzen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joxster
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Andere productcode:
uitvoering: Samsung LS32BG750NUXEN Zwart

Als ik moet gokken is de NUXEN voor de Europese markt, geen idee waarom de ander dan wel in de PW zou staan. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Joxster @D4NG3R Het betreft hier simpelweg een dubbele vermelding, ik heb ze samengevoegd :) Het eerste product wat je had gevonden, is in juni toegevoegd naar aanleiding van een verzoek van een gebruiker. Het tweede is twee maanden later toegevoegd via onze automatisch samengestelde takenlijst, maar bij het zoeken naar bestaande entries, is die eerste gewoon gemist.

In het algemeen is Samsung bij monitoren vaak superonduidelijk met minieme variaties op productnamen, waarbij het raden is wat het verschil is. Ook nog eens verspreid over verschillende productpagina's uit verschillende landen, wat doet vermoeden dat het om verschillende landmodellen gaat. In een enkel geval kom je er wel achter, zoals bij deze monitoren die een ander typenummer kregen op het moment dat de energielabels gingen wijzigen: product: Samsung Odyssey G7 (G7xTQSx). Maar er is nog een derde typenummer die bij die serie lijkt te horen, geen idee wat daarmee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joxster
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-01-2024
Glaanie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:34:
@Joxster @D4NG3R Het betreft hier simpelweg een dubbele vermelding, ik heb ze samengevoegd :) Het eerste product wat je had gevonden, is in juni toegevoegd naar aanleiding van een verzoek van een gebruiker. Het tweede is twee maanden later toegevoegd via onze automatisch samengestelde takenlijst, maar bij het zoeken naar bestaande entries, is die eerste gewoon gemist.

In het algemeen is Samsung bij monitoren vaak superonduidelijk met minieme variaties op productnamen, waarbij het raden is wat het verschil is. Ook nog eens verspreid over verschillende productpagina's uit verschillende landen, wat doet vermoeden dat het om verschillende landmodellen gaat. In een enkel geval kom je er wel achter, zoals bij deze monitoren die een ander typenummer kregen op het moment dat de energielabels gingen wijzigen: product: Samsung Odyssey G7 (G7xTQSx). Maar er is nog een derde typenummer die bij die serie lijkt te horen, geen idee wat daarmee is.
Bedankt dat je het probleem zo snel hebt opgelost! Ik merk echter dat de Prijsontwikkeling-grafiek ontbreekt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Joxster schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:58:
[...]

Bedankt dat je het probleem zo snel hebt opgelost! Ik merk echter dat de Prijsontwikkeling-grafiek ontbreekt...
Hmm, vreemd. Ik ben bang dat ik het zelf stuk heb gemaakt, aangezien ik het heb samengevoegd naar de oudste variant, die van juni dus. Die had gisteren nog geen prijzen, maar heeft de prijzen overgenomen van de andere uitvoering, die ik daarnaartoe heb samengevoegd. Ik nam aan dat prijshistorie ook zou mee'verhuizen', maar ik denk dat deze nog een dagje nodig heeft. Het systeem denkt dat er sinds vandaag prijzen zijn (uitvoering: Samsung Odyssey Neo G7 S32BG75 Zwart "Verkrijgbaar sinds: 24 januari 2023") en dus heeft deze nog geen prijsgrafiek.

De grafiek krijgt 1x per dag een nieuwe laagste/gemiddelde prijs, dus vanaf morgen zou deze zichtbaar moeten zijn. Laten we dan weer even kijken en anders moet ik even hulp inschakelen :)