De afstandsbediening van de Dune HD Real Vision 4K Duo geeft wél een IR signaal voor aan/uit zetten (rode knop bovenin), maar dat is dan ook het enige knop die een IR signaal afgeeft.
De Play/Pause knop van de Dune afstandsbedeining zendt geen IR signaal uit.
Ik vermoed dat de Dune afstandsbediening een mix is van IR en Bluetooth!?
Is er een manier om de Play/Pause van de Dune te koppelen aan mijn universele IR afstandsbediening?
Is/zijn er andere Dune afstandsbedieningen die wel een IR signaal uitzenden? Zodat ik de IR signaal van Play/Pause kan opnemen met mijn universele afstandsbediening.
Heeft iemand meer ervaring met het omzetten van Dune HD play/pause knop naar eigen comfortabele universele IR afstandsbediening?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6LBy9zn654jqJ3anCjvCi7RQ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gMegLbK34l6I9MnPDbNGB24O.jpg?f=fotoalbum_large)
De Play/Pause knop van de Dune afstandsbedeining zendt geen IR signaal uit.
Ik vermoed dat de Dune afstandsbediening een mix is van IR en Bluetooth!?
Is er een manier om de Play/Pause van de Dune te koppelen aan mijn universele IR afstandsbediening?
Is/zijn er andere Dune afstandsbedieningen die wel een IR signaal uitzenden? Zodat ik de IR signaal van Play/Pause kan opnemen met mijn universele afstandsbediening.
Heeft iemand meer ervaring met het omzetten van Dune HD play/pause knop naar eigen comfortabele universele IR afstandsbediening?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6LBy9zn654jqJ3anCjvCi7RQ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gMegLbK34l6I9MnPDbNGB24O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SEXu7dzFZ0645T81L3s56tAT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door SambalSamurai op 24-01-2023 08:53 ]