Dream Router in aanbieding, Media Markt verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorp13
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 12:00
Ik kreeg deze ochtend een alert van Pricewatch dat de Unifi Dream Router in de aanbieding is bij Media Markt. Dus gelijk besteld en erg blij mee natuurlijk!

Nu kijk ik echter opnieuw uit interesse, en zie ik dat Media Markt als verkoper verdwenen is van de lijst van winkels. Hoe kan dit? De historie grafiek laat ook geen lagere prijs meer zien van EUR 227.25.

uitvoering: Ubiquiti UniFi Dream Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zal wel met de BTW actie deze week te maken hebben, dan zijn alle producten op basis van op=op in de aanbieding, volgende week komen die dan waarschijnlijk allemaal weer terug..

Die Dream Router is online uitverkocht en ook niet meer in de winkels verkrijgbaar.
Maar je zou idd verwachten dat de historie wel bijgehouden wordt, zodat je kan zien wat de laagste prijs ooit was?

[ Voor 36% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-01-2023 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorp13
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 12:00
Ah het gebrek aan vorraad verklaard waarom Media Markt uit de lijst verdwenen is.Maar dan zou je inderdaad toch verwachten dat de historie het nog steeds aangeeft. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:55

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@victorp13 @CyBeRSPiN Als die prijs vanaf vandaag in de Pricewatch zichtbaar is (geweest), kan het kloppen dat je deze niet in de historie ziet, want deze wordt dagelijks ('s ochtends?) 1x bijgewerkt. Dus in principe zou je het morgen moeten kunnen zien in de grafiek.