Vraag

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik zoek een?
een tablet ca 10 inch

Wat is je budget?
200-400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb twee kinderen die we willen leren omgaan met de tablet voor "normaal gebruik" filmpjes, simpele spelletjes e.d.

Inzicht in schermtijd, evt tijdslimieten instellen, goedkeuring op apps geven etc.
Zover ik kan lezen bieden Apple en Android vergelijkbare functionaliteit wat dat betreft.

Wat heb je zelf al gevonden?
Grote voordeel wat Android volgens mij biedt is dat je accounts geheel kan scheiden zodat iedereen zijn eigen apps, instellingen e.d. heeft

Apple is buiten zakelijk/onderwijs nog steeds een apparaat voor 1 gebruiker lees ik

Eigenlijk wil ik voor een lowbudget Android gaan (lenevo tab10 bijv of een ipad2021)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ben benieuwd naar vergelijkbare use cases en welke keus er gemaakt is. Daarnaast heb ik nu nog een android tel, maar volgende week over naar iphone. Dit hoeft volgens mij geen nadeel te zijn met de ios family link app

[Voor 11% gewijzigd door PnD op 22-01-2023 19:50]

Al mijn oude & nieuwe systemen

Alle reacties

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:11
De nicht van mijn vrouw heeft een app draaien, maar volgens mij hebben die kinderen ieder een eigen tablet. Daar kun je ze standaard tijd geven voor doordeweeks en weekenden, maar ook wat meer tijd geven.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-01 16:08
In mijn omgeving krijgen kinderen of beide een tablet, of ze delen een tablet met 1 account waarbij de ouders overzicht houden en ruzies bemiddelen wie nu de tablet mag.

Gezien je zowel iPad als Lenovo overweegt, en de iPad richting de 400 en de Lenovo richting de 200 Euro gaat, zou ik 2 Lenovo's adviseren, screen time instellen en er weinig omkijken naar hebben.
uitvoering: Lenovo Tab M10 Plus (3rd Gen) (ZAAJ0198SE) Grijs

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wij hebben een iPad die onze oudste meestal gebruikt, en een tijdje terug de Lenovo Tab M10 gekocht. Wat een teleurstelling die Lenovo Tab. Traag, omslachtig met gelimiteerd gebruik, geen maximaal volume in te stellen zonder extra app, wisselt onvoorspelbaar en traag van schermori├źntatie. Echt rommel. De jongste is 1,5 dus meer dan Nijntje is het nog niet, maar zodra er wat Skula/puzzelen of eigen interactie bij komt gaat de Lenovo linea recta op Marktplaats en komt er een iPad bij.

Ik dacht wel te kunnen wennen (ik gebruik zelf afwisselend Android en iOS-telefoons, dus dat ben ik wel gewoon) en was te laat om nog te kunnen retourneren toen ik besefte dat het apparaat en ik nooit vriendjes gaan worden.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-01 16:08
FirePuma142 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:45:
Wij hebben een iPad die onze oudste meestal gebruikt, en een tijdje terug de Lenovo Tab M10 gekocht.
Welke versie M10 heb je precies en van welke generatie was die?
De M10 is een beetje zoals de iPhone SE, de 2022 versie heeft geupdate interne hardware versus de eerdere varianten maar heet hetzelfde nog als de voorgangers.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
swhnld schreef op zondag 22 januari 2023 @ 22:44:
[...]

Welke versie M10 heb je precies en van welke generatie was die?
De M10 is een beetje zoals de iPhone SE, de 2022 versie heeft geupdate interne hardware versus de eerdere varianten maar heet hetzelfde nog als de voorgangers.
M10 Plus, 3e generatie.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Iemand nog creatieve oplossingen voor meerdere gebruikers op 1 ipad?

En hoe bevalt multi user op een android tablet?

Al mijn oude & nieuwe systemen

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee