Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ziet er wel raar uit.
ondanks dat @home nu gewoon traag is, kan ook nog zelfs een proc. onderscheiden
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
maar het is echt een gave foto (vreemd accu pack)
nog nooit eerder gezien.....
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
stond een keer op fok. de link vind ik niet omdat ik geen search knop kan vinden
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
En volges mij kan rontgenstraling geen kwaad voor je hd, want magnetisme en rontgestraling zitten ver uit elkaar qua golflengte in het elektromagnetische spectrum
wel relaxt
cokeOp donderdag 30 augustus 2001 22:27 schreef ISDNiki het volgende:
(vreemd accu pack)
nog nooit eerder gezien.....hehehe
Verwijderd
Dat flikten ze je ook al bij van die R.C. auto's die accu's kosten dan 70 piek terwijl het gewoon een paar gekoppelde batterijen met een draadje eraan in een mooie verpakking zijn.
Idee: Maak zelf je laptop batterijen en bespaar een hoop geld
Maybe een ideetje voor de casemodders hier om een rontgenfoto te nemen van je PC en de foto op je kast te plakken ofzo. Heeft vast wel iemand ergens een rontgen apparaat rondslingeren op zolder
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
mmm het zijn 8 accu's en als ik aan neem dat ze allen 1.5 volt zijn dat heb je (pff rekenmachine pakken, berg papier omzeeii!!! * DOEINK! *Op vrijdag 31 augustus 2001 00:05 schreef nerd-o-matic het volgende:
Die stomme accu's altijd...
Dat flikten ze je ook al bij van die R.C. auto's die accu's kosten dan 70 piek terwijl het gewoon een paar gekoppelde batterijen met een draadje eraan in een mooie verpakking zijn.
Idee: Maak zelf je laptop batterijen en bespaar een hoop geld
* LauPro moet nu een nieuwe Conrad catalogus hebben
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
goed te gebruiken voor photoshop
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
(ff je titel aangepast chem
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Weet er iemand zeker of dat niet schadelijk is?
Een maat van me werkt namelijk met die Röntgen apparatuur en dan laat ik hem een fototje van mijn sleeptoppie maken!
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Daarom vragen ze op het vliegveld wel eens of je de meegebrachte laptop wel eventjes aan wilt zetten; Dan weten ze in ieder geval dat het een functioneel apparaat is en geen met semtex volgepropt plastic omhulselOp vrijdag 31 augustus 2001 08:18 schreef WarMaster het volgende:
Ligt het aan mij of kan je de batterijen niet gewoon vullen met een extreem explosief goedje in die (bestaande) cylinders en er dan mee weg komen?
Verwijderd
[edit] Mocht je voor de veraqndering andere wallpapers willen hebben klik dan hier
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
die dikke streep die een bochtje maakt bovenaan is de heat-dissepater (hitte-afvloeing) van de G4 chip die je dus aan het eind ziet (links).
linksonderin accu; vv. de harde schijf, gevolgd door de DVD. Boven de accu de PCMCIA slot, en daar zie je ook de antenne (wireless lan) aan gekoppeld die langs de accu naar beneden loopt.
Het is dit dingetje trouwens:
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
en ziet dan de rest van de posts hier: Lol! standaard reactie dus
Choose life
lol
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›