Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een up-to-date systeem hebben, waarmee ik kan video bewerken, veel programma's naast elkaar kan draaien, streamen en goede muziek kan afspelen (aansluiten op logitec 5.1 systeem) en in beperkte mate gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs 1000-1200, zonder videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn PC nog een DVD brander zitten die ik graag mee wil nemen en zit te twijfelen over mijn videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel een systeem met een I7-6700K en een NVIDIA Geforce GTX 750 Ti. Zou aan de ene kant de videokaart wel weer willen gebruiken en ben absoluut niet gecharmeerd van een Gigabyte moederboard. Zie verder mijn wensenlijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Intel processor (vertrouwd). Zie ook mijn wensenlijst
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem met de beste 'bang for buck'.
Ga je overklokken?
niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Juiste keus van componenten samengevoegd? Ik heb nu de keus gemaakt voor DDR5, is dat de juiste in mijn geval of kan ik beter met DDR4 uit? Als ik de GPU van de processor gebruik, is die dan 'beter' qua performance dan de GTX 750?
Ik wil graag een up-to-date systeem hebben, waarmee ik kan video bewerken, veel programma's naast elkaar kan draaien, streamen en goede muziek kan afspelen (aansluiten op logitec 5.1 systeem) en in beperkte mate gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs 1000-1200, zonder videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn PC nog een DVD brander zitten die ik graag mee wil nemen en zit te twijfelen over mijn videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel een systeem met een I7-6700K en een NVIDIA Geforce GTX 750 Ti. Zou aan de ene kant de videokaart wel weer willen gebruiken en ben absoluut niet gecharmeerd van een Gigabyte moederboard. Zie verder mijn wensenlijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Intel processor (vertrouwd). Zie ook mijn wensenlijst
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem met de beste 'bang for buck'.
Ga je overklokken?
niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Juiste keus van componenten samengevoegd? Ik heb nu de keus gemaakt voor DDR5, is dat de juiste in mijn geval of kan ik beter met DDR4 uit? Als ik de GPU van de processor gebruik, is die dan 'beter' qua performance dan de GTX 750?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 355,79 | € 355,79 |
1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690-A | € 229,- | € 229,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 164,04 | € 164,04 |
1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold-V2 | € 104,89 | € 104,89 |
Totaal | € 993,57 |