Toon posts:

snoeischaar nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

zijn er geweest en hebben wat gesnoeid :)
enkelen wat lager bij de grond afgeknipt so to say ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heej, rustig op je beurt wachten, ik vroeg de snoeischaar het eerst. :)
Op donderdag 30 augustus 2001 23:54 schreef gellie het volgende:
zijn er geweest en hebben wat gesnoeid :)
enkelen wat lager bij de grond afgeknipt so to say ;)
* korenwolf was weer eens royaal en smeet er een hele berg -0.01: overgewaardeerds tegenaan. M.a.w. de aangestipte reacties zijn idd zwaar overgewaardeerd, maar een reactie is slechts 48 uur modbaar, waarbij ook de weegfactor nog eens steeds lager wordt...

D'r is nu dus niets meer aan te doen. |:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mea culpa Thor-korenwolf, heb idd jou (c) met voeten getreden :o.

Ik had voordat ik deze postte wat andere posts gelezen, en die 'snoeischaar' was mij bij gebleven... ik had eerst een kop in de trant van 'is hier ook een schoeischaar benodigd?', beetje lang en heb dat later ingekort naar de huidige... orgineel dacht ik |:(
Nadat het verstuurd was en ik de fout zag kon ik het niet meer aangepassen, bij deze exuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:30 schreef Laphroaig het volgende:
mea culpa Thor-korenwolf, heb idd jou (c) met voeten getreden :o.

Ik had voordat ik deze postte wat andere posts gelezen, en die 'snoeischaar' was mij bij gebleven... ik had eerst een kop in de trant van 'is hier ook een schoeischaar benodigd?', beetje lang en heb dat later ingekort naar de huidige... orgineel dacht ik |:(
Nadat het verstuurd was en ik de fout zag kon ik het niet meer aangepassen, bij deze exuses.
Ach, ja, zo erg is het ook weer niet. D'r moet toch nog een keer een nieuwe snoeischaar© komen; in het andere draadje snoeide /me zijn eigen kabel, omdat ie dacht dat ie dan groene stroom kon maken. Nu is ie dus met plakband, kroonsteentjes, knip- en striptangen, schroevendraaiers en een berg geduld bezig dat ding te repareren, maar het schiet niet op, geloof ik. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snoeischaar doettut weer :)

Het viel idd niet mee, maar ik heb me er doorheen weten te worstelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nie vervelend wezen hoor, maar ze staan allemaal nog op +4 :?

en modder lust ik niet meer...
Pagina: 1