Verwijderd
Gewoon per 5 á 10 omhoog gaan en een game / benchmark runnenOp donderdag 30 augustus 2001 22:09 schreef PtPtH het volgende:
en hoe weet je hoever je kan gaan?
als je "artifacts" krijgt ( zo heten die gekleurde stipjes toch?) dan weet je dat je op de limiet zit
en als ie helemaal vast loopt weet je dat je erover zit
suc6 ,
Systeemkast
Verwijderd
als je je geheugen overclockt en je gaat te ver krijg je puntjes in beeld.
dat is mijn ervaring dan
dat is mijn ervaring dan
en als ie vastloopt (als je te ver bent gegaan) gewoon een stapje terug, dan werkt de boel wel weer
Verwijderd
shit te laatOp donderdag 30 augustus 2001 22:13 schreef bramed het volgende:
als je je geheugen overclockt en je gaat te ver krijg je puntjes in beeld.
dat is mijn ervaring dan
mijn voodoo 3 3000 word super heet dus dat maakt niet uit zolang je maar geen stipjes ofzo ziet?
Verwijderd
Toch maar ff koelen!Op donderdag 30 augustus 2001 22:26 schreef kRyPtO het volgende:
mijn voodoo 3 3000 word super heet dus dat maakt niet uit zolang je maar geen stipjes ofzo ziet?
Ok tnx.. Nog ff een vraagje, de ATi Radeon 64 MB DDR (niet de VIVO) hoesnel is die standaard (166 of 186 Mhz?). Kan het nergens vinden
. De 32 MB DDR is iig 166 Mhz. Ik las in de review hier op tweakers dat de 64 MB versie op 186 standaard draaide, maar ik las ergens anders dat dat alleen de VIVO was.
edit:
of kan ik hier beter ff een nieuwe topic over beginnen
of kan ik hier beter ff een nieuwe topic over beginnen
Die puntjes; die vallen wel op of moet je echt alle pixels gaan zitten afzoeken ?Op donderdag 30 augustus 2001 22:13 schreef systeemkast.nl het volgende:
[..]
Gewoon per 5 á 10 omhoog gaan en een game / benchmark runnen
als je "artifacts" krijgt ( zo heten die gekleurde stipjes toch?) dan weet je dat je op de limiet zit
en als ie helemaal vast loopt weet je dat je erover zit
suc6 ,
Systeemkast
Verwijderd
Nee, je ziet het echt "bijna" gelijk , soms lijkt het echt op een kermis (allemaal mooie kleurtjesOp donderdag 30 augustus 2001 22:43 schreef PtPtH het volgende:
[..]
Die puntjes; die vallen wel op of moet je echt alle pixels gaan zitten afzoeken ?
ja heb al me standaart p3 koeler op die heatsink gemaakt maar ja dat helpt niet zo val wooooowww coool is dieOp donderdag 30 augustus 2001 22:27 schreef BigRonnyV het volgende:
[..]
Toch maar ff koelen!
zo'n slotfan eronder helpt misschien:Op donderdag 30 augustus 2001 22:46 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
ja heb al me standaart p3 koeler op die heatsink gemaakt maar ja dat helpt niet zo val wooooowww coool is die
(let niet op reclame
Het kan wel schadelijk zijn zoals bij mij is gebleken, want toen ik nog niet mijn geheugen gekoeld had, had ik hem eens op een te hoge snelheid ingesteld, toen sloeg hij vast en toen was de videokaart gedegradeerd :(
. Nu heb ik het geheugen wel gekoeld en nu loopt hij overgeclockt net als dezelfde score die hij standaard haalt(niet overgeclockt) :(
met 3D Mark.
Ik heb m'n kaartje nu op 205 Mhz draaien... en haal een 3dmark van 3138
.. da's ong. 300 hoger als toen hij op 166 draaide. Hij's alleen wel flink wat warmte aan het maken. 34,5 graad volgens mijn thermometertje (zal rond de 38 liggen dus), is dat veel?
Iemand goede cool-tips.. of werkt dat slotfannetje misschien wel goed?
koellichaam er tegen aan, een 80X80 mm fan erop en aan de andere kant nog een 80X80 mm fan. Dat heb ik nu, maar over een paar dagen heb ik geld en ga ik eindelijk 2x 72 watt peltiers (wat ik al meer dan een half jaar wil kopen) op het geheugen van mijn videokaart zetten, kijken of dat nog enigzins helpt bij het overclocken.
Ik ben wat dit aangaat een beetje een erge newbie.. Gewoon plakken ofso?? Dat veroorzaakt verder geen probleemjes ?? 't zou zonde zijn om me videokaartje van 475 piek te mollenOp donderdag 30 augustus 2001 23:33 schreef MGP het volgende:
koellichaam er tegen aan, een 80X80 mm fan erop en aan de andere kant nog een 80X80 mm fan. Dat heb ik nu, maar over een paar dagen heb ik geld en ga ik eindelijk 2x 72 watt peltiers (wat ik al meer dan een half jaar wil kopen) op het geheugen van mijn videokaart zetten, kijken of dat nog enigzins helpt bij het overclocken.
Verwijderd
das 3dmark 2001 neem ik aan?Op donderdag 30 augustus 2001 23:19 schreef PtPtH het volgende:
Ik heb m'n kaartje nu op 205 Mhz draaien... en haal een 3dmark van 3138.. da's ong. 300 hoger als toen hij op 166 draaide. Hij's alleen wel flink wat warmte aan het maken. 34,5 graad volgens mijn thermometertje (zal rond de 18 liggen dus), is dat veel?
jups; de demo, maar togOp donderdag 30 augustus 2001 23:38 schreef systeemkast.nl het volgende:
[..]
das 3dmark 2001 neem ik aan?
Pagina: 1