Toon posts:

Lenovo NL webshop leveren naar België / afhaalpunt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• snott
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 20:54
Hallo

Ik zou graag een QWERTY-laptop van de Nederlandse Lenovo-webshop bestellen, maar zij leveren niet naar Belgische adressen. Is er een manier om dit toch te forceren of zijn er afhaalpunten waar ik de laptop zou kunnen gaan afhalen (afhalen in Nederland is geen probleem voor mij)?

Dit staat er in de FAQ op de Lenovo-website:

We kunnen bestellingen niet verzenden naar postbusnummers, hotels, expeditie- of consolidatiecentra, hubs van derden, verpakkingscentra, afhaalpunten, internationale exporteurs en alle adressen buiten Nederland.

Alvast bedankt!

[Voor 30% gewijzigd door snott op 22-01-2023 14:10]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

laten bezorgen bij NL pakketpunt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• snott
Bedoel je dan gewoon een PostNL / DPD / UPS / ... afhaalpunt?

Dit staat er wel in de FAQ op de Lenovo-website:

We kunnen bestellingen niet verzenden naar postbusnummers, hotels, expeditie- of consolidatiecentra, hubs van derden, verpakkingscentra, afhaalpunten, internationale exporteurs en alle adressen buiten Nederland.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat zal hun voorwaarden zijn dan. bij dure goederen moet je vaak of tekenen en of een pincode doorgeven.
Dit voorkomt vermissing en meeste kans dat jij het pakje werkelijk krijgt. Zou contact op kunnen nemen met KS. Heb je geen familie in NL ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• eelco_v
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-01 15:50
Hallo, mede tweaker. Tweakers zijn er om elkaar te helpen.
Misschien dat ik wat kan betekenen.

Ik woon in Sittard .. dat is redelijk dichtbij ..

Wel vraag ik mij af ervoor gezorgd kan worden dat ik het pakket voor mij in ontvangst kan nemen,
echter niet tevens er juridisch voor verantwoordelijk gesteld wordt ... ik wil helpen, echter geen zin in
allerhande gezeik achteraf

Ik werk in Geleen, dinsdagen vrij en donderdag middagen, dus wanneer ze de levering op die dagen doen
hoef ik niet vanuit mijn werk terug naar huis

Hebben jullie nog gedachten hierover , tips, zodat wanneer mijn bezwaren opgelost zijn ik TS kan helpen,
als hij mijn tweakers reputatie en nerdschap wil vertrouwen ...

mvg,

eelcoV

• snott
Ongetwijfeld goed bedoeld eelco_v, maar je zal kunnen begrijpen dat ik dat toch niet kan riskeren. Maar bedankt voor het voorstel. :)

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

eelco_v schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:53:
Wel vraag ik mij af ervoor gezorgd kan worden dat ik het pakket voor mij in ontvangst kan nemen,
echter niet tevens er juridisch voor verantwoordelijk gesteld wordt ... ik wil helpen, echter geen zin in
allerhande gezeik achteraf
Als iemand je machtigt om namens hem een pakketje in ontvangst te nemen, ben je alleen verantwoordelijk als je niet goed voor het pakketje hebt gezorgd. Dus je bent niet aansprakelijk als hij in je tuin wordt bezorgd en hij wordt gestolen voordat je thuis bent, of hij wordt gestolen als er wordt bij jou ingebroken. Als je hem even onder de kraan houdt, of hij wordt gestolen terwijl je hem zichtbaar in de auto hebt achtergelaten, dan wel. Maar kennelijk wil TS er niet aan, dan houdt het op.

beschermheer van het consumentenrecht

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Kan je niet bij de Belgische site bestellen en dan een Engels toetsenbord kiezen in de configurator?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• snott
RedFox schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:22:
Kan je niet bij de Belgische site bestellen en dan een Engels toetsenbord kiezen in de configurator?
Enkel "Belgisch" toetsenbord mogelijk jammer genoeg.

• eelco_v
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-01 15:50
Snott, sorry dat ik wat later reageer, echter ik moest nodig mantel zorgen de afgelopen dagen.

Reden dat ik geen DM stuurde is dat iedereen van dit topic kan genieten. Kortom ik ga publiekelijk met mijn billen bloot als het ware. Tevens wanneer je mijn profiel erop na slaat zie je dat er onafhankelijke en tevens zeer kritische beoordelingen op staan van mede tweakers. Naast deze soort van relatief veilige en onafhankelijke reputatie Online kun je tevens zien dat ik een oud gediende ben.

Ook al leven we momenteel in wellicht een cynische samen leving, wij zijn daar zelf mede oorzaak aan.
Tevens ben ik een kind van na de oorlog, echter heb wel alle verhalen mee gekregen.

Om mijn "reputatie" op het spel te zetten voor zeg een 2 tot 5 duizend euro, vind ik persoonlijk zover onder mijn niveau dat ik het haast lachwekkend vind, vandaar dat ik toch ervoor kies om te reageren.

Het is duidelijk dat ik mij graag laat gelden als integer, en enkele schijn van het huichelachtige soort lage ondersoort van mens dat anderen oplicht verre van mij werp. Deze reactie is wellicht sterk, echter ik voldoe sterk de behoefte toch ook aan te geven dat er mensen zijn die WEL deugen als ze gewoon hulp aanbieden ...

Groet,

eelco vitalis

eelcoV

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee