Acer nitro 5 an525 52 hardeschijf probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seydinho1905
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-08-2024
Goedemorgen allemaal,

Ik heb laatst een probleempje gehad met mijn laptop, want die strip waar mijn hdd mee verbonden is, daarvan is die afsluitclip gebroken (zie bijlage). Weet iemand misschien of die nog gerepareerd kan worden? zo ja? waar en hoeveel kan het kosten?

Mvg Seyit,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTJ7PJPaGfCYETpNklxt5odBf9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pJtlnY9TUYKBwPQ61ihRWgsZ.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Seydinho1905 op 22-01-2023 15:29)

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:39
Als je het plastic clipje nog wel hebt waarmee de connector wordt vergrendeld zou je het misschien nog wel kunnen fixeren met goed stuk tape of wat anders?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:26
voor mij niet perse duidelijk wat het probleem is.

Maar voor kosten,zal je bv een reapir shop moeten bellen/mailen,wat zoiets gaat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seydinho1905
Dit is mijn Hdd strip wat daar in moet, maar die ding is afgebroken waarmee je het dicht kilkt.
Mijn vraag is dus of er een andere optie mogelijk is. Bv of je dat erop kan plakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxAb8ko8MUOnEZO5qfLWxOSjiXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4iEJo2B0a52fQdTuwT5tnmxn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• The_Doman
Als je het plastic clipje nog wel hebt waarmee de connector wordt vergrendeld zou je het misschien nog wel kunnen fixeren met goed stuk tape of wat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Doman
Google: flat cable locking clip fix
Bijvoorbeeld zoiets?

[ Voor 23% gewijzigd door The_Doman op 22-01-2023 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:01
SSD vervangen voor een grotere gaat waarschijnlijk goedkoper zijn dan professioneel laten repareren. Ben je meteen van die trage mechanische schijf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seydinho1905
Bedankt iedereen voor jullie hulp. Ik heb er een stukje papier tussen gedaan en vast geplakt. Nu werkt die weer maar ik ga wel later in de toekomst mijn ssd upgraden naar 2 tb en gebruik ik mijn hdd als externe hdd
Pagina: 1