Verschillende BT versies met elkaar verbinden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 03:05

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb verschillende Bluetooth versies (3.0-4.1-5.0) die ik met elkaar wil verbinden, is dit mogelijk?
Ik heb een uitvoering: Audio-Technica AT-LP60BT (BT 3.0) die ik wou verbinden met een uitvoering: Marshall Stanmore II (Wit) (BT 5.0), dit lukte niet maar tijdens het pairen eens geprobeerd met onze uitvoering: LG SL4Y (BT (versie onbekend), BT 4.0) en daar speelt de platenspeler meteen van af, dus dacht ik dan zou een uitvoering: Edifier W820BT Bluetooth (Zwart) (BT 4.1) misshien ook wel werken maar ook deze paired niet met de platenspeler.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie boven

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerdere apparaten pairen maar alleen de soundbar werkt met de platenspeler ( de Marshall werkt nu met kabel samen met de platenspeler)

Is er een apparaat die alles kan laten samenwerken?
ik bedoel dan liefst met de Marshall en de hoofdtelefoon, of alleen de platenspeler met de hoofdtelefoon?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:47
Wat heb je zelf al gevonden? Volgens mij is het antwoord via één Google zoekopdracht wel te vinden: https://www.coolblue.nl/a...oor-zakelijk-gebruik.html.

Edit: zou dus gewoon moeten werken.

[ Voor 38% gewijzigd door bazzemans op 21-01-2023 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, Dat van cool blue had ik gezien, maar daar staat zover ik kan lezen niet bij of ik kan wat ik wil? er staat wel : Dit betekent dat je met een toestel met een nieuwere bluetooth versie gewoon verbinding kan maken met een apparaat met een oudere versie. maar de platenspeler word echt niet gevonden tijdens pairen terwijl ze naast elkaar staan, de platenspeler staan meer dan 3-4 meter uit elkaar en pakte meteen met eerste x proberen. ook de hoofdtelefoon en platenspeler vinden elkaar niet.

Ik zie ook meerdere ontvangers en zenders staan maar ook geen idee of dat werkt, ik bedoel dit soort dingen:
https://nl.grandado.com/p...18bgPuEAYYBCABEgJcMfD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Even ter aanvulling: de platenspeler kocht ik 2e hands, de vorige eigenaar deed hem weg omdat hij niet wou pairen met google home audiospeaker, dus tot nu toe krijg ik hem alleen met de LG soundbar aan de praat ( en bedraad met de Marshall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Gelukt! , ik las een review ( https://www.pcmag.com/reviews/audio-technica-at-lp60-bt ) die ook problemen had en door veel en vaak te proberen is het hem gelukt, dus heb ik hetzelfde gedaan en nu werkt de hoofdtelefoon op BT en de Marshall laat ik met kabel (staat toch naast elkaar voor vast)

Topic mag op slot, toch bedankt <3