T39 met beleid kapje eraf halen

Pagina: 1
Acties:

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik zit hier met een gloednieuwe Ericsson T39m en wil hem graag in een beter kleurtje spuiten. Nou dacht ik dat het wel mogelijk is om al het gekleurde plastic van de foon eraf te halen en dan te spuiten. De grijze achterkant en de zilveren voorkant en knopjes blijven volgens mij zitten als je de rest van het plastic eraf haalt, maar ik zie niet zo 1 2 3 hoe ik dat *met beleid* doe. Er zit aan de bovenkant wel een soort gleufje, maar dat kan je niet echt indrukken zodat de voorkant loskomt. Weet iemand hoe dat zit?
Alvast bedankt!

• Guider
  • Laatst online: 15:50
waarom ga je je gloednieuwe phone spuiten |:(

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Dat gleufje is om hem vast te kunnen klikken in een carkit :)
En je kan het kapje eraf halen door aan de achterkant onder de batterij de schroefjes los te draaien. Maar zodra je dit doet kan je je garantie van Ericsson zelf wel vergeten. Dit is de enige garantie die je hebt denk ik, want je hebt deze vast niet via legale wegen verkregen >:)

• Zeeger
1. Ik ga m'n gloednieuwe foon spuiten omdat ik hem sowieso zilver wil hebben en ik weet niet of je de Icecap Blue variant weleens in het wild gezien hebt...

2. Ja, ik heb hem gewoon via legale wegen gehaald hoor. Kostte 'slechts' 260 pieken. :+

• Zeeger
Hmm, of het ligt aan mij of er zitten geen schroefjes aan de achterkant. Iig geen schroefjes met een kop die je eruit kan halen. De dingen die er zitten krijg je er niet uit. :(

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:41
moet met een speciale set mesjes, die schoefjes houden het binnenwerk van de foon vast op het gedeelte waar de batterij op klikt!

Verwijderd

Interesting.. wat voor lak/verf ga je gebruiken..??
En we willen wel resultaten (pics) ;)

• Zeeger
Hoe kom ik aan zo'n set mesjes of kan het ook gewoon met m'n broodmes >:) En als ik die dingen eenmaal heb, of iets wat erop lijkt, hoe maak ik die schroefjes dan los?

Er was laatst hier op GoT een inkoopactie van RVS-spray, die wil ik gaan gebruiken, beetje lak erover dat 'ie lekker glimt. B-)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:41
die schroefjes wil je niet losmaken, + je heb een speciaal tangetje nodig om je klepje er weer goed op te krijgen als ie eraf is geweest. dat is allemaal erg lastig kan ik je vertellen.

Dit is dus niet iets wat je zelf uit kan proberen, die mesjes kun je nl waarschijnlijk ook niet los kopen, of je moet eens een ericsson service center proberen.

• Zeeger
Mja, dan probeer ik gewoon wat anders of ik laat het gewoon zitten.

Toch iedereen bedankt voor de hulp!
Pagina: 1