Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Op 19" zit zo'n TV beeld er wel aardig uit, maar niet state of the art hoor.
Maar het blijft leuk speelgoed.
Verwijderd
PSN: mug_8pm
Moet meer voor worden betaald, dus heb leiver zonder, maar heb gelezen. dat zonder niet meer bestaat.Op vrijdag 31 augustus 2001 09:27 schreef Muggie het volgende:
Waarom zonder radio ?? Is toch een leuke extra feature.
Waarom hebbenndie kaarten 2 uitgangen(jaja newbie)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Link doet het anders wel bij mij.Op vrijdag 31 augustus 2001 01:11 schreef MisterDon het volgende:
Link klopt niet, maar ze heten ook Hauppauge hoor.
Op 19" zit zo'n TV beeld er wel aardig uit, maar niet state of the art hoor.
Maar het blijft leuk speelgoed.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Is die wel met stereo geluid, volgens mij niet.Op vrijdag 31 augustus 2001 14:10 schreef Chillmeister het volgende:
De WinT-GO is zonder radio, hij bevalt me prima. koste maar 100 piek. en het gaat perfect op mijn 21 inch dell
Russian Blue Neji
Kate Bush
Volgens mij wel hoor, ik heb hem ook en hij geeft keurig aan of het stereo of mono is, en je hoort ook een duidelijk verschilOp zaterdag 01 september 2001 11:07 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Is die wel met stereo geluid, volgens mij niet.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
kan dus niet.Op zaterdag 01 september 2001 11:24 schreef Famoso het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik heb hem ook en hij geeft keurig aan of het stereo of mono is, en je hoort ook een duidelijk verschil
Russian Blue Neji
Kate Bush
Heb liever wel steroe.Op zaterdag 01 september 2001 20:38 schreef Chillmeister het volgende:
Nee jij hebt gelijk, het is wel mono. Maar ik zat daar niet zo mee dus je moet maar zelf beslissen
Wat ik ook niet begrijp is dat er een audio uitganng op die kaarte zit, waar heb je dan een geluiskaart voor?
Ennen gaan Matrox (G450) en hauppage wel samen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Russian Blue Neji
Kate Bush
De audio out op de tv-kaart lus je door naar de line-in van je geluidskaart. Hierdoor heb je dus geluid over je geluidskaart.Op zaterdag 01 september 2001 20:52 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Heb liever wel steroe.
Wat ik ook niet begrijp is dat er een audio uitganng op die kaarte zit, waar heb je dan een geluiskaart voor?
Ennen gaan Matrox (G450) en hauppage wel samen?
Over die Matrox: het lijkt me wel. Ik heb nog geen videokaart gezien die niet werkt met deze tv kaart(althans, niet een nieuwe).
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Krijg ik die kabel erbij, of moet ik die apart erbij kopen, lijtk me niet toch?Op donderdag 06 september 2001 18:14 schreef wcduck het volgende:
[..]
De audio out op de tv-kaart lus je door naar de line-in van je geluidskaart. Hierdoor heb je dus geluid over je geluidskaart.
Over die Matrox: het lijkt me wel. Ik heb nog geen videokaart gezien die niet werkt met deze tv kaart(althans, niet een nieuwe).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ja, je krijgt die kabel erbij. Evenals een afstandsbediening. Ikzelf heb een WinTV PCI, met stereo en teletekst, zonder radio. Volgens mij zijn die nog best te koop. Beeld is bij mij op fullscreen beperkt tot 800*600, maar vind ik voor TV niet erg (je kijkt meestal toch op een behoorlijke afstand, zeker bij een 21")
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Bedoel je dat jou scherm dat niet aan kan, of de TV-kaartOp donderdag 06 september 2001 23:00 schreef Swinnio het volgende:
Beeld is bij mij op fullscreen beperkt tot 800*600, maar vind ik voor TV niet erg (je kijkt meestal toch op een behoorlijke afstand, zeker bij een 21")
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Het is echt totaal onzin om een TV-kaartje op 1600x1200 oid fullscreen te zetten, gewoon 'allow resolution change' aanzetten en je hebt prima beeld.
Verwijderd
Yo, over here.Op zondag 02 september 2001 13:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
Niemand met een een matrox een hauppage?
Of eerlijk gezegd tot voor kort. Ik had een combinatie G400 met Hauppauge WinTV Stereo. (Matrox G400 vervangen door een Voodoo5 5500, die ook perfect werkt met de TV kaart.) De G400 werkte zonder problemen met de WinTV. Matrox is tenslotte niet voor niets kampioen op 2D gebied.
Binnenkort ga ik een WinTV Go inbouwen in een ander systeem met een Matrox G200 erin. Ik verwacht geen problemen wat dat betreft.
Klopt, ik heb met mijn stomme kop resolutie en grootte door de war gehaald.Op vrijdag 07 september 2001 00:15 schreef hezik het volgende:
Hogere resoluties is sowieso nonsense, TV heeft van zichzelf een vrij lage resolutie.
Oke, dan weet ik denk ik genoeg, als de signaal niet sterk genoeg is douw ik er wel een versterker tussen.
Russian Blue Neji
Kate Bush