|Specs|
Het gaat om 128 MB pc133 Mtec spul. Dat ik wil gaan overclocken (zover mogelijk natuurlijk)....
|Specs|
Is heel verschillend. Ik heb hier 2 MTecs: elk 256MB PC133. Alles werkt zowel met de ene als met de andere. Als ik echter een D3D spelletje start, krijg ik vrijwel direct een BSOD of een hanger. Ligt aan een van beide DIMMs. Soms zit er een rotte tussen MTecs en de overclockbaarheid is ook heel verschillend. De ene module krijg je niet op 133MHz cas2 en de andere werkt nog steeds op 150MHz.
[off-topic]
ik had dus vlug f deze titel gelezen, en dacht dat 't dus ging over iemand die per ongeluk belegenkaas over z'n Mtec geheugen had gegooid
[/off-topic]
ik had dus vlug f deze titel gelezen, en dacht dat 't dus ging over iemand die per ongeluk belegenkaas over z'n Mtec geheugen had gegooid
[/off-topic]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
heb hier ook m-tec,draait hier fijntjes op 141 mhz cas 2

ik heb de hoogste score op een msik7tpro2a en zit ook gemiddeld hoger dan de gebruikers met een k7t turbo.
check deze recente thread anders maar [topic=84123/1/25]
je ziet dat veel gebruikers met mtec geheugen vet hoog scoren over t algemeen (met uitzonderingen daargelaten)

ik heb de hoogste score op een msik7tpro2a en zit ook gemiddeld hoger dan de gebruikers met een k7t turbo.
je ziet dat veel gebruikers met mtec geheugen vet hoog scoren over t algemeen (met uitzonderingen daargelaten)
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
ik heb hiero 2x 256mb m-tec geheugen op cas 2 draaien, en gaat perfect
Verwijderd
M.tec is inderdaad geen slecht merk (gebruik de search maar es voor meer bewijs).
Ikzelf heb een 128MB 100Mhz cas3 reepje gehad dat probleemloos 100Mhz cas2 of 120Mhz cas3 trok (hoger kon dat SS7 mobo niet).
En ik heb nu een 512MB 133Mhz cas3 reepje wat ook weer probleemloos op cas2 133Mhz loopt. Verder ben ik nog niet gegaan met dit nieuwe mobo & geheugen maar ik vind het al heel aardig dat cas3 geheugen in elk geval cas2 zonder problemen aankan.
Er zijn slechtere merken (nanyo of whatever), er zijn betere (dane elec enzo)...
gewoon middelmatig geheugen imho
Ikzelf heb een 128MB 100Mhz cas3 reepje gehad dat probleemloos 100Mhz cas2 of 120Mhz cas3 trok (hoger kon dat SS7 mobo niet).
En ik heb nu een 512MB 133Mhz cas3 reepje wat ook weer probleemloos op cas2 133Mhz loopt. Verder ben ik nog niet gegaan met dit nieuwe mobo & geheugen maar ik vind het al heel aardig dat cas3 geheugen in elk geval cas2 zonder problemen aankan.
Er zijn slechtere merken (nanyo of whatever), er zijn betere (dane elec enzo)...
gewoon middelmatig geheugen imho
Dat is zeker niet verkeerd, wat jij heb..Op donderdag 30 augustus 2001 22:43 schreef Turismo het volgende:
heb hier ook m-tec,draait hier fijntjes op 141 mhz cas 2
[afbeelding]
Pagina: 1