Auto misvormd muziek op USB stick

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 00:11
Ik heb een Fiat Punto uit 2013 met een mogelijkheid om via een USB stick muziek af te spelen via de BlueMe speler. Ik heb een aantal liederen op de USB stick gezet maar vaak worden meerdere nummers misvormd qua geluid na verloop van tijd.

De USB stick blijft in de auto en ik zie dat de USB stick nog even aanblijft nadat ik de auto van het contact haal.

Hier kan je een voorbeeld horen van hoe muziek wordt misvormd:
https://temp.sfire.nl/example.mp3

Het bestand wordt op de USB stick aangepast. Bovenstaande is een getrimde voorbeeld van een nummer welke "aangetast" is

Dit gebeurd niet direct maar naar verloop van tijd hoor ik steeds meer nummers dit misvormde effect krijgen.

Ik heb in het verleden een USB stick gekocht met schrijfbeveiliging maar deze werd helaas niet door de auto gelezen. Binnenkort zal ik een andere USB stick proberen maar tot die tijd, heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Voor nu heb ik een complete kopie van alle nummers elders opgeslagen en zodra er teveel nummers dit effect krijgen, vervang ik de complete USB stick met de back-up inhoud waarna dit riedeltje weer overnieuw begint :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien ligt aan de bitrate die te hoog is? Of hij verslikt zich in ID3-tags? Je zou daar eens mee kunnen spelen.

Vreemd is het wel. Je zou kunnen overwegen, als het zinvol is, om te kijken of door een garagebedrijf de software van je auto kan laten updaten. Maar dat kan ook een dure actie zijn. Zelfs onze Audi deed er al 4 uur over.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 21-01-2023 01:32 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️