Ik zoek een?
Ik wil de CPU, GPU en beeldscherm van mijn oude game pc upgraden, ik hoor graag of mijn moederbord en/of powersupply ook een upgrade nodig hebben. Op dit moment heb ik:
- Moederbord: ASUS PRIME B350-PLUS AMD B350 Socket AM4 ATX
- CPU: AMD Ryzen 5 1600 Six-Core Processor 3.20 GHz
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB
- Power supply: Corsair CX450M
- 16GB RAM
- Verder heb ik nog een Cryorig h7 cooler voor de CPU
Wat is je budget?
600-800 voor CPU en GPU samen. 500-600 voor het beeldscherm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk aan een Radeon 6700XT en een AMD Ryzen 5 5600X of een AMD Ryzen 7 5800X. Voor het beeldscherm heb ik nog geen idee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de PC voornamelijk voor software development, internetten en gamen. Ik hoop hiermee op 1440p te kunnen gamen. Denk aan games als Cyberpunk 2077, Hogwards Legacy en Anno 1800. Het beeldscherm moet een USB-C connectie hebben omdat ik die gebruik voor mn mac ivm werk
Welke CPU en GPU raden jullie aan die passen op mijn huidige moederbord en power supply (en hopelijk ook de CPU cooler)? In welke volgorde zou ik het upgraden? CPU -> GPU -> Beeldscherm?
Ik wil de CPU, GPU en beeldscherm van mijn oude game pc upgraden, ik hoor graag of mijn moederbord en/of powersupply ook een upgrade nodig hebben. Op dit moment heb ik:
- Moederbord: ASUS PRIME B350-PLUS AMD B350 Socket AM4 ATX
- CPU: AMD Ryzen 5 1600 Six-Core Processor 3.20 GHz
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB
- Power supply: Corsair CX450M
- 16GB RAM
- Verder heb ik nog een Cryorig h7 cooler voor de CPU
Wat is je budget?
600-800 voor CPU en GPU samen. 500-600 voor het beeldscherm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk aan een Radeon 6700XT en een AMD Ryzen 5 5600X of een AMD Ryzen 7 5800X. Voor het beeldscherm heb ik nog geen idee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de PC voornamelijk voor software development, internetten en gamen. Ik hoop hiermee op 1440p te kunnen gamen. Denk aan games als Cyberpunk 2077, Hogwards Legacy en Anno 1800. Het beeldscherm moet een USB-C connectie hebben omdat ik die gebruik voor mn mac ivm werk
Welke CPU en GPU raden jullie aan die passen op mijn huidige moederbord en power supply (en hopelijk ook de CPU cooler)? In welke volgorde zou ik het upgraden? CPU -> GPU -> Beeldscherm?
[Voor 10% gewijzigd door WitteWas op 20-01-2023 21:42]