Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met hoge settings. De games die ik speel zijn Tarkov, Warno en GTA5 en ik wil een systeem dat is voorbereid op Ark 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 2500 euro (excl. randapparatuur). Op dit moment geef ik de voorkeur om de assemblage door Alternate uit te voeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
RGB hoeft niet voor mij. De kast staat onder mijn bureau en mijn voeten hebben weinig aan heel dat RGB gebeuren. Bij de kast zou een "power knop" en usb poort op de bovenkant wel handig zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hou ervan om een aantal games geïnstalleerd te hebben. Dus ik geef de voorkeur om 2 SSD's van 2TB te plaatsen. Waterkoeling hoeft niet voor mij. Een stille kast geniet zeker de voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur van merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een systeempje samengesteld. Is alles zowat compatibel en eventuele verbeterpunten of tips zijn welkom
Gamen op 1440p met hoge settings. De games die ik speel zijn Tarkov, Warno en GTA5 en ik wil een systeem dat is voorbereid op Ark 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 2500 euro (excl. randapparatuur). Op dit moment geef ik de voorkeur om de assemblage door Alternate uit te voeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
RGB hoeft niet voor mij. De kast staat onder mijn bureau en mijn voeten hebben weinig aan heel dat RGB gebeuren. Bij de kast zou een "power knop" en usb poort op de bovenkant wel handig zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hou ervan om een aantal games geïnstalleerd te hebben. Dus ik geef de voorkeur om 2 SSD's van 2TB te plaatsen. Waterkoeling hoeft niet voor mij. Een stille kast geniet zeker de voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur van merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een systeempje samengesteld. Is alles zowat compatibel en eventuele verbeterpunten of tips zijn welkom
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 325,- | € 325,- |
1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 Ti VENTUS 3X 12G OC | € 909,- | € 909,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF436C18BBAK2/32 | € 102,09 | € 102,09 |
1 | Voedingen | Corsair RM850e | € 149,89 | € 149,89 |
2 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 143,90 | € 287,80 |
Totaal | € 2.135,53 |
[ Voor 48% gewijzigd door horad op 20-01-2023 21:23 . Reden: systeem toegevoegd ]