Ik ben bezig met een project waarbij ik, met behulp van PowerShell, websites inclusief bindings uit IIS moet exporteren en vervolgens weer moet importeren. Het exporteer stukje heb ik gefixt, maar nu wil ik de sites importeren door het volgende commando uit te voeren:
Maar wanneer ik deze uitvoer krijg ik de foutmelding "WARNING: Web site 'Portal' does not exist.". Wanneer ik in mijn IIS Manager kijk, zie ik de site gewoon staan, wat een leugens!
Ook Get-IISSite geeft hetzelfde resultaat terug.
Iemand enig idee waar dit aan ligt? Script wordt uitgevoerd als admin user in Windows PowerShell ISE.
code:
1
| New-IISSiteBinding -Name "Portal" -BindingInformation "*:443:dommeinnaam.com" -CertificateThumbPrint "dedaadwerkelijkethumbprint" -CertStoreLocation "Cert:\LocalMachine\My" -Protocol https |
Maar wanneer ik deze uitvoer krijg ik de foutmelding "WARNING: Web site 'Portal' does not exist.". Wanneer ik in mijn IIS Manager kijk, zie ik de site gewoon staan, wat een leugens!
Ook Get-IISSite geeft hetzelfde resultaat terug.

[ Voor 1% gewijzigd door OmgItsKoen op 20-01-2023 17:10 . Reden: PowerShell vermeldt in de post. ]