Toon posts:

Pioneer sphda160dab

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• femkevd
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20-01 16:34
Mijn vraag
onlangs een golf 6 gekocht, waarbij de radio al aanwezig was (pioneer sphda160dab). Nou wil ik gebruik maken van android auto, maar helaas dat werkt niet.
Radio geeft aan dat er geen usb aansluiting is, terwijl mijn telefoon via usb aansluiting is aangesloten. Telefoon laad wel op.
Waar kan het aan liggen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android telefoon (OnePlus 9pro)
Nieuwste update voor radio (ook dit lukte via usb)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
gereset naar fabrieksinstellingen
Radio ontkoppeld

Helaas geen factoor + doos van de radio, dus kan hem ook niet naar pioneer sturen.
Zij vermoeden een defect.

Alle reacties

• femkevd
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20-01 16:34
Uiteraard bedoel ik factuur en geen factoor.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

femkevd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:34:
Uiteraard bedoel ik factuur en geen factoor.
Welkom op GoT. Snap ik. Er zit een mogelijkheid om je post te wijzigen, die kun je daar mooi voor gebruiken. Op mobiel is het een actie dropdown, op desktop een icoontje :)

Ontopic: die golf zal een af fabriek ingebouwde usb aansluiting hebben gok ik ,welke je nu gebruikt. De pionier heeft zijn eigen usb ingang. Als die afgemonteerd is gok ik dat ie ergens in het dashboard kastje zit. Het is in ieder geval geen ingebouwde, maar een usb contrastekker. Dus op zoek naar een tweede :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05:01
Wat werkt er precies niet? Waar loop je op vast? Kan je je telefoon wel via bluetooth verbinden met de radio?
Al een handleiding opgezocht van de radio?

[Voor 56% gewijzigd door WEBGAMING op 21-01-2023 13:34]

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 07:54
Zelf heb ik de Pioneer SPH-DA230DAP waarbij ik in het begin ook problemen had met de verbinding tussen mijn smartphone (toen de Samsung Note 10) en de radio. Ik meen mij te herinneren dat dat met een update van Android Auto op mijn telefoon was opgelost. Wel is een goede usb snoer vereist (moet geschikt zijn voor de data snelheid voor Android Auto) voor een goede verbinding.

Wat je zelf kan proberen (naar aanleiding van het antwoord van @The Eagle ) is het aansluiten van een usm stick met muziek op de usb poort. Hiermee kan je controleren of die usb wel op de radio is aangesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee