Toon posts:

Hulp nodig met eerste Gaming Pc en 2 monitoren budget 1500,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Unstoppable2956
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21-01 00:22
Hallo Tweakers,
Hopelijk doe ik dit goed!

Ik ben altijd een console gamer geweest, maar een paar jaar geleden begon ik op mijn laptop hier en daar wat games te spelen. Na lang nadenken wil ik eindelijk een gaming pc kopen sinds mijn laptop ook ouder wordt. Helaas heb ik niet echt veel verstand over computer systemen. Reddit stuurde mij hierheen dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!

Mijn totale budget is 1800,- euro (Later toegevoegd door een fout in de titel). Mijn budget voor de Gaming Pc is 1500,- euro. Ook zou ik graag 2 bijpassende monitoren willen kopen. Hiervoor heb ik een budget van 300,- euro. Ik kan eventueel mijn budget vergroten voor de monitoren als dit bedrag niet uitkomt.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grotendeels ben ik van plan om hierop te gamen, maar ik studeer momenteel ook dus verwacht ik dat ik hier en daar wat schoolwerk op het systeem zal maken zoals powerpoints/word bestanden. Games die ik zou spelen zijn bijvoorbeeld shooters zoals Escape from Tarkov en survival games zoals 7 Days to Die. Daarnaast zou ik ook graag 2 bijpassende monitoren willen kopen. 1 zou ik voor gamen gebruiken en de andere zou ik voor Discord/Twitch gebruiken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de Gaming pc heb ik een budget van 1500,- euro en voor de 2 monitoren hoop ik dat een budget van 300,- euro genoeg is, maar als dat niet uitkomt kan ik het verhogen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen antwoord op de 2 boven gestelde vragen sinds ik er niet echt verstand van heb. :-(

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?