online bestellen maar geen afhaalpunt kunnen selecteren.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROOK21
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21-01-2023
Mijn vraag is hoe kan ik een pakketje als nog naar een afhaal punt sturen zonder dat de site er een service voor heeft? Ik weet ook niet met welke bezorg service het wordt gestuurd.

Het is best duur en er is al een keer eerder een pakket van mij gestolen door een huis genoot en wil dit dus niet weer hebben maar kan via de site niet een afhaal punt selecteren.

[ Voor 9% gewijzigd door ROOK21 op 20-01-2023 15:21 ]

Beste antwoord (via ROOK21 op 20-01-2023 19:27)

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ergens bestellen waar dit wel als optie aangeboden wordt. Het is tegenwoordig echt vrij gangbaar dat dit mogelijk is, dus als je iets wilt bestellen op een site waar dit niet aangeboden wordt, dan kan het niet heel moeilijk zijn om een andere site te vinden waar je wel gewoon een pakketpunt kunt kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 20-01-2023 15:26 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 01:59
Vaak kun je (in elk geval bij DHL) na bestellen via de app met de track and trace code het pakket naar een pakketkluis of afhaalpunt laten sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door ruftman op 20-01-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart93
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-02-2024
Volgens mij, als je iets laat verzenden met PostNL, kan je in de app nog wijzigen naar een afhaal punt als het goed is.

https://www.postnl.nl/ont...en-op-een-postnl-locatie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROOK21
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21-01-2023
mijn excuses ik was vergeten te zeggen dat ze ook niet vertellen wie het verstuurd dus het kan zo maar dpd zijn of postnl of weer een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:19
Wat in mijn ervaring ook werkt is direct op je pakket het adres van het afhaalpunt zetten.
Maar wel je eigen naam.

Je kan dan aan de T&T vanzelf zien wanneer 't binnen is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ergens bestellen waar dit wel als optie aangeboden wordt. Het is tegenwoordig echt vrij gangbaar dat dit mogelijk is, dus als je iets wilt bestellen op een site waar dit niet aangeboden wordt, dan kan het niet heel moeilijk zijn om een andere site te vinden waar je wel gewoon een pakketpunt kunt kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 20-01-2023 15:26 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:49
PROnline schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 15:24:
Wat in mijn ervaring ook werkt is direct op je pakket het adres van het afhaalpunt zetten.
Maar wel je eigen naam.

Ik zou dit niet doen. De kans dat het afhaalpunt het pakket weigert is levensgroot, want als het op de verkeerde manier in het systeem staat, krijgen zij ook geen vergoeding voor het verwerken ervan. Zelf een keer gehad met een DHL pakket uit het buitenland waar de verzender het op die manier gedaan had.

Ik weet bij 3 bezorgdiensten (PostNL, DHL en UPS) zeker dat je met een account na verzending nog kan kiezen voor een afhaallocatie. Bij UPS moest ik destijds wel wachten op een brief met een code om mijn adres te verifiëren, weet niet of dat nog steeds is.

EDIT: Je kan ook een sticker plakken. (En hopen dat die niet bij de buren afgeleverd wordt, wanneer je hem bestelt :+ )

[ Voor 28% gewijzigd door Wild Chocolate op 20-01-2023 15:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Naar een betrouwbare vriend of familielid sturen als afhaalpunt niet mogelijk is en je je huisgenoten niet vetrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:07

Rmg

Nee een pakketje waar van je niet weet wanneer het komt, van wie het komt, waarmee het komt kan je niet 'her-routeren'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

PROnline schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 15:24:
Maar wel je eigen naam.

Dat mag dus niet en is ook niet de bedoeling. Oo Tweakers is nog een mooi topic te vinden van iemand die dat gedaan (naar de lokale jumbo) heeft en zijn pakketje is kwijtgeraakt.
Een afhaalpunt krijgt op deze manier ook geen vergoeding.
In feite wordt er op die manier gewoon een pakket 'aan' het desbetreffende afhaalpunt bezorgd. Goede manier om je lokale sigarenboer een nieuwe iPhone te sponsoren ;)

[ Voor 13% gewijzigd door -tom-562 op 20-01-2023 19:57 ]

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1