Toon posts:

Intel Nuc Essential Mini mounting opties

Pagina: 1
Acties:

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:01
Helleuh,

ben van plan een Intel® NUC 11 Essential Kit - NUC11ATKC2 aan te schaffen om dit systeem als een betaalbaar en lichtgewicht beeldkrant/narrowcast systeem in te gaan richten.

https://www.intel.com/con...atkc2/specifications.html

Toen ik mij hierin begon te verdiepen kwam ik al snel op het pad van de Essential Kit omdat dit model itt de meeste andere Intel NUC's als compleet systeem geleverd kan worden met 4GB RAM en een 64GB emmc opslag wat meer dan voldoende volstaat waarvoor het wordt ingezet. Ander pluspunt wat ik hiervan begreep is het 'intergrated mounting system'... en als je de handleiding erbij pakt lijkt het inderdaad zo te zijn dat alles in het pakketje zit inclusief een mooie plaat om het apparaat achter een monitor te kunnen schroeven of aan de muur.

Maar of ik begrijp het niet of er ontbreekt wat, want de genoemde mounting plate zit er niet bij en met de beste wil van de wereld kan ik ook nergens vinden of deze los aan te schaffen zijn. Toch lijkt dit wel specifiek voor dit systeem te zijn omdat de wijze waarop het moet worden opgehangen geen standaard VESA maat is van 10x10 ofzo... het zijn twee schroeven die in de plaat gehaakt moeten worden. Uiteraard kan je zelf wat knutselen etc, maar ik heb het liefst toch een mooie strakke wijze.

De handleiding: https://www.intel.com/con...el-nuc/NUC11AT_L10_UG.pdf

Kortom mijn hulpvraag is, is er iemand bekend met dit specifieke model en de wijze waarop ik deze mooi kan 'mounten'? Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd? In de handleiding staat wel dat de mounting plate 'optional' is maar krijg wel de indruk dat deze erbij had moeten zitten... ik kan dat ding iig nergens vinden, ook bij Intel zelf niet.

[Voor 8% gewijzigd door MicGlou op 20-01-2023 14:46]

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-01 11:26
MicGlou schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:35:
Maar of ik begrijp het niet of er ontbreekt wat, want de genoemde mounting plate zit er niet bij en met de beste wil van de wereld kan ik ook nergens vinden of deze los aan te schaffen zijn.
Het is triest ja. Volgens Intel website zijn er een paar leveranciers:.
https://www.intel.com/con.../000024053/intel-nuc.html

Daar kun je ze wel vinden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee