Hoi,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn "probleem".
Mijn huis is ingedeeld in 2 zone's voor de CV ketel.
Zone 1: Begane grond (alleen vloerverwarming dus geen radiatoren)
Zone 2: eerste verdieping en zolder (alleen radiatoren)
Deze 2 zone's kan ik allebij apart van elkaar bedienen.
Beneden heb ik een Nest thermostaat die zone 1 bediend.
Op de eerste verdieping hangt nu nog gewoon een simpele thermostaat van honeywell die zone 2 bediend.
Nu wil ik ook zone 2 "slim" maken. En zat ik zelf te denken aan een Nest E Thermostaat of de TADO radiator knoppen.
Voor de zekerheid heb ik Robshop gebeld of het mogelijk was om voor Zone 2 een TADO systeem te gebruiken. volgens hun kon dit niet. Dit systeem zou niet naast Nest kunnen draaien.
Het liefst had ik boven een tado systeem gehad omdat ik dan elke kamer apart zou kunnen regelen. Dan zou ik in elke kamer die thermostaat knoppen vervangen door die van Tado. Alleen heb ik dan weer een aparte app.
Of kan ik het beste boven ook een NEST thermostaat plaatsen?
Wat kan ik het beste doen volgens jullie?
Alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn "probleem".
Mijn huis is ingedeeld in 2 zone's voor de CV ketel.
Zone 1: Begane grond (alleen vloerverwarming dus geen radiatoren)
Zone 2: eerste verdieping en zolder (alleen radiatoren)
Deze 2 zone's kan ik allebij apart van elkaar bedienen.
Beneden heb ik een Nest thermostaat die zone 1 bediend.
Op de eerste verdieping hangt nu nog gewoon een simpele thermostaat van honeywell die zone 2 bediend.
Nu wil ik ook zone 2 "slim" maken. En zat ik zelf te denken aan een Nest E Thermostaat of de TADO radiator knoppen.
Voor de zekerheid heb ik Robshop gebeld of het mogelijk was om voor Zone 2 een TADO systeem te gebruiken. volgens hun kon dit niet. Dit systeem zou niet naast Nest kunnen draaien.
Het liefst had ik boven een tado systeem gehad omdat ik dan elke kamer apart zou kunnen regelen. Dan zou ik in elke kamer die thermostaat knoppen vervangen door die van Tado. Alleen heb ik dan weer een aparte app.
Of kan ik het beste boven ook een NEST thermostaat plaatsen?
Wat kan ik het beste doen volgens jullie?
Alvast bedankt!
Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen