Prijsalert bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 08:56
Prijsalert ingesteld op €165 voor https://tweakers.net/pric...ony-wf-1000xm4-zwart.html zonder de opties aan te vinken.
Vervolgens krijg ik een alert via e-mail voor een prijs die nergens in de pricewatch staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmgymgJIR-9bihSowqvhxb9wsZU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/znysRA8YBhwYtDC0Spqw8lYw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar heeft dat product kortstondig met die prijs op Fnac Marketplace gestaan, maar zo kort dat hij bij het versturen van de mail alweer weg was...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-10 14:45

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
https://www.nl.fnac.be/So...38-3d18-7c36-06c08a9fcb52

Deze shop bied hem aan voor 104,97€, maar dat was blijkbaar erg populair waardoor hij automatisch is uitgezet. Blijkbaar gaat er dan toch iets niet helemaal goed, dus dat mag iemand uitzoeken O-)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:37

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hoe staat het hiermee? Toevallig al verder naar gekeken? Vandaag weer een foutieve. Sterker nog, volgens mij nog nooit terecht een notificatiemail gekregen :/ Altijd close but no cigar

Vandaag uitvoering: Audio-Technica ATH-ANC300TW (Zwart), alert op €133,-, laagste prijs in de mail 139,64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Septillion schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 20:53:
Hoe staat het hiermee? Toevallig al verder naar gekeken? Vandaag weer een foutieve. Sterker nog, volgens mij nog nooit terecht een notificatiemail gekregen :/ Altijd close but no cigar

Vandaag uitvoering: Audio-Technica ATH-ANC300TW (Zwart), alert op €133,-, laagste prijs in de mail 139,64
Ik zie wel een prijsdrop van dat product. Weet je zeker dat 133 de prijs was waarop je de alert had ingesteld, en dat dat niet de nieuwe alertprijs is na de alert van vandaag?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:37

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
@crisp Ahh, is dat het misschien. Zo kan je de tekst in de mail wel lezen ja, heel duidelijk is anders :/

Misschien kan die tekst een update krijgen incl oude niveau?
Iets als
Je ontvangt deze prijsalert omdat je een alert had staan op €xxx,-. Je ontvangt automatisch een nieuwe melding als dit product beschikbaar is voor minder dan € yyy,-
Zeker omdat je oude niveau niet kunt inzien nog het huidige niveau kunt bekijken (ook zo'n ding...) is dat best wel verwarrend :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Septillion schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:24:
@crisp Ahh, is dat het misschien. Zo kan je de tekst in de mail wel lezen ja, heel duidelijk is anders :/

Misschien kan die tekst een update krijgen incl oude niveau?
Iets als

[...]

Zeker omdat je oude niveau niet kunt inzien nog het huidige niveau kunt bekijken (ook zo'n ding...) is dat best wel verwarrend :/
Ik meen dat daar zelfs al een ticket voor is. Ik zal morgen eens kijken waar die gebleven is...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik kon er geen ticket voor vinden, dus heb er bij deze een aangemaakt om die tekst te verduidelijken en ook duidelijk de huidige limiet te benoemen waarop de alert werd getriggerd :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defragging
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-08-2023

Defragging

Azerbaijan

Alles lijkt nu OK? :)

Paint power 🖌️

Pagina: 1