Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met hoge settings. De games die ik speel zijn Overwatch 2, Warzone 2.0, RDR2, WoW, GTA5,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 3000 euro exclusief scherm. Minder mag ook altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsendbord en muis en een HDD 2TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige desktop en nieuw scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb enkel een voorkeur voor de behuizing: Sharkoon Elite Shark CA300H. Ik heb een voorkeur omdat deze ingangen heeft aan de zijkant en ik vind heb ook gewoon mooi
Moest dit een slechte case zijn hoor ik het ook graag natuurlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb ook een scherm nodig. Momenteel heb ik een 24inch met 60hz. Ik zou willen overstappen naar een groter en sneller scherm 27 of 32 inch en 144hz. Zijn er schermen aan te raden rond 500 euro? Ik heb zelf geen idee wat een goed scherm is en naar wat ik moet kijken.
Ga je overklokken?
Neen. Daar ken ik niets van.
Wat verwacht je van ons?
Vooral de compatibiliteit nakijken tussen de verschillende onderdelen. Mijn kennis van hardware is beperkt. Ik heb een random 4080 kaart aangeduid omdat ik de verschillen niet ken. Is er een betere 4080 voor die prijs? Zijn de voeding en koeling sterk genoeg? Is de keuze van het geheugen goed? Heb ik gewoonweg domme keuzes gemaakt
?
Ik heb met mijn beperkte kennis dit samengesteld. Wat vinden jullie er van?
Gamen op 1440p met hoge settings. De games die ik speel zijn Overwatch 2, Warzone 2.0, RDR2, WoW, GTA5,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 3000 euro exclusief scherm. Minder mag ook altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsendbord en muis en een HDD 2TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige desktop en nieuw scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb enkel een voorkeur voor de behuizing: Sharkoon Elite Shark CA300H. Ik heb een voorkeur omdat deze ingangen heeft aan de zijkant en ik vind heb ook gewoon mooi

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb ook een scherm nodig. Momenteel heb ik een 24inch met 60hz. Ik zou willen overstappen naar een groter en sneller scherm 27 of 32 inch en 144hz. Zijn er schermen aan te raden rond 500 euro? Ik heb zelf geen idee wat een goed scherm is en naar wat ik moet kijken.
Ga je overklokken?
Neen. Daar ken ik niets van.
Wat verwacht je van ons?
Vooral de compatibiliteit nakijken tussen de verschillende onderdelen. Mijn kennis van hardware is beperkt. Ik heb een random 4080 kaart aangeduid omdat ik de verschillen niet ken. Is er een betere 4080 voor die prijs? Zijn de voeding en koeling sterk genoeg? Is de keuze van het geheugen goed? Heb ik gewoonweg domme keuzes gemaakt

Ik heb met mijn beperkte kennis dit samengesteld. Wat vinden jullie er van?

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 325,- | € 325,- |
1 | Moederborden | Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX | € 299,- | € 299,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC | € 1.389,- | € 1.389,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon Elite Shark CA300H Zwart | € 164,- | € 164,- |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (EN, OEM) | € 106,71 | € 106,71 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 RGB F5-6000J3636F16GX2-TZ5RK | € 187,90 | € 187,90 |
1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero 850 watt | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 77,90 | € 77,90 |
Totaal | € 2.759,03 |
[Voor 1% gewijzigd door Bushcrap op 20-01-2023 10:24. Reden: bijkomende info]