Goedemorgen,
Ik heb een klein bedrijf (2 personen) en werken fulltime op Mac.
Omdat we voor enkele simpele toepassingen Windows moeten hebben (en voor het testen van software verschillende Windows versies of Linux versies nodig hebben) wil ik graag op een pc Virtuele machines draaien.
Ik heb nog een PC staan met de volgende specs:
- CPU: Intel i5-4670K (4) @ 3.800GHz
- GPU: Intel Xeon E3-1200 v3/4th Gen Core Processor
- Memory: 7829MiB
Deze PC zou ik volledig voor de Virtuele machines willen gebruiken.
Ik heb niet heel veel verstand van VM's maar ik dacht dat je op 2 manieren VM's kunt draaien. In een OS of direct op de hardware (sorry als ik iets raars zeg).
Ik zou graag het laatste willen doen als dat kan en dan via Mac remote inloggen op één van de VM's die erop draaien.
Dus de PC hoeft zelf geen windows ofzo te draaien maar een VM os (als dat kan), en ik zou dan remote VM's moeten kunnen aanmaken en draaien.
Kan dit idee, zoja waar begin ik?
Alvast bedankt!
Ik heb een klein bedrijf (2 personen) en werken fulltime op Mac.
Omdat we voor enkele simpele toepassingen Windows moeten hebben (en voor het testen van software verschillende Windows versies of Linux versies nodig hebben) wil ik graag op een pc Virtuele machines draaien.
Ik heb nog een PC staan met de volgende specs:
- CPU: Intel i5-4670K (4) @ 3.800GHz
- GPU: Intel Xeon E3-1200 v3/4th Gen Core Processor
- Memory: 7829MiB
Deze PC zou ik volledig voor de Virtuele machines willen gebruiken.
Ik heb niet heel veel verstand van VM's maar ik dacht dat je op 2 manieren VM's kunt draaien. In een OS of direct op de hardware (sorry als ik iets raars zeg).
Ik zou graag het laatste willen doen als dat kan en dan via Mac remote inloggen op één van de VM's die erop draaien.
Dus de PC hoeft zelf geen windows ofzo te draaien maar een VM os (als dat kan), en ik zou dan remote VM's moeten kunnen aanmaken en draaien.
Kan dit idee, zoja waar begin ik?
Alvast bedankt!