Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of het de moeite waard is Norton systemworks te installeren?? Volgens mij neemt het alleen maar te veel ruimte en cpukracht (onnodig ) in beslag, maar volgens anderen is het HET proggie om je comp schoon te houden... anyway, ik weet het nog zo net niet? commentaar? of eigen ervaringen? ( aub geen RULEZ of SUCKS reacties, daarvan heb ik er hier wel genoeg gezien)

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik heb norton systemworsks 2002 geinstaleerd en ben er heel tevreden mee, het bestaat uit:

norton antivirus: om je pc virus vrij te houden
norton ghost: kan je bootdisk mee maken
norton clean/internet sweep: dat houd precies bij welke programma's je instaleerd op je pc en ook houd ie activX dingen bij.
Speeddisk: is een soort van defragmentatie
windoctor: spoort problemen in windows op en verhelpt die
diskdoctor spoort problemen op op je schijf en lost die dan ook op
norton system doctor: houd constant je computer in de gaten vanwege eventuele problemen
unerase wizard: waar je verwijderede bestanden terug kan zetten
winfax: om faxen mee te sturen
cookie/plug-in/axtiveX cleanup: kan je cookie's axtive x componeten en plug ins verwijderen

kortom dat zit er allemaal in, ik zelf gebruik er niet alles van maar wel een hoop dingen en ze bevallen goed dus ik vind het zeker de moeite waard om systemworks te instaleren

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 08:31 schreef Pluisje het volgende:
ik heb norton systemworsks 2002 geinstaleerd en ben er heel tevreden mee, het bestaat uit:

norton antivirus: om je pc virus vrij te houden
"norton ghost: kan je bootdisk mee maken"
norton clean/internet sweep: dat houd precies bij welke programma's je instaleerd op je pc en ook houd ie activX dingen bij.
Speeddisk: is een soort van defragmentatie
windoctor: spoort problemen in windows op en verhelpt die
diskdoctor spoort problemen op op je schijf en lost die dan ook op
norton system doctor: houd constant je computer in de gaten vanwege eventuele problemen
unerase wizard: waar je verwijderede bestanden terug kan zetten
winfax: om faxen mee te sturen
cookie/plug-in/axtiveX cleanup: kan je cookie's axtive x componeten en plug ins verwijderen

kortom dat zit er allemaal in, ik zelf gebruik er niet alles van maar wel een hoop dingen en ze bevallen goed dus ik vind het zeker de moeite waard om systemworks te instaleren
Even voor de duidelijkheid. Met Norton Ghost kun je images maken van je systeem. Heel erg handig. En dit zit alleen bij de professional edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[b]Op zaterdag 09 maart 2002 08:31 schreef Pluisje een heel verhaal over Norton Systemworks (Pro :?).
Dat klinkt allemaal netjes, maar ik vraag me af (en de topicstarter vast ook), wat vreet dit nou op van je systeemsnelheid? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:28

BreeeZe

Devt

Op zaterdag 09 maart 2002 09:20 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal netjes, maar ik vraag me af (en de topicstarter vast ook), wat vreet dit nou op van je systeemsnelheid? :?
Ik heb het zelf ook, als je alleen norton AV laat draaien op de achtergrond merk je er weinig van (laptop met P3 600,192MB) alleen draai ik niet de cleansweep en de system monitor omdat dat wel vertraagd en ik ze eigenlijk niet gebruik.
Je kan zelf aanpassen wat je wel en niet op wil starten.
Die windoctor vind ik een goed programma, heeft al een paar keer installatie problemen opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Het vreet helemaal niks, NSW is niet resident als je computer aan staat, alleen mogelijk Norton AntiVirus. Het is gewoon een verzameling van allerlei Norton software onder één centrale interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op zaterdag 09 maart 2002 09:12 schreef rvanderzijde het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid. Met Norton Ghost kun je images maken van je systeem. Heel erg handig. En dit zit alleen bij de professional edition ;)
norton ghost gebruik ik nie dus daarom zou ik nie prsies wten wat je er mee kan. Ik gebruik het proggrie pqdi en daar ben ik ook heel tevrden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op zaterdag 09 maart 2002 09:20 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Op zaterdag 09 maart 2002 10:22 schreef MegaJurk het volgende:
Het vreet helemaal niks, NSW is niet resident als je computer aan staat, alleen mogelijk Norton AntiVirus. Het is gewoon een verzameling van allerlei Norton software onder één centrale interface.
MegaJurk zegt dat het niks uitmaakt maar ik merk dat sins ik Antivirus en cleansweep heb lopen het het openenen van bijv deze computer, internet explorer en ook andere dingen wel iets langzamer gaat, maar ja je kan ook nie alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Norton Systemworks RULEZ ;)

JA ik ben er erg tevreden mee :D alleen kan ik geen goed werkende versie voor winXP krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:28

BreeeZe

Devt

Op zaterdag 09 maart 2002 11:01 schreef Qorne het volgende:
Norton Systemworks RULEZ ;)

JA ik ben er erg tevreden mee :D alleen kan ik geen goed werkende versie voor winXP krijgen :(
Sysworks 2002 werkt perfect op XP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van NortonSystemWorks gebruik ik:

Diskdoctor
Windoctor
AntiVirus
Speeddisk
Systeminformation
Norton Ghost.

Merk je niks van.

Het enige vertragende programma is NortonSystemDoctor, die heb ik daarom dus niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Gelijk installeren.
Het werkt perfect, en als je hem goed configureert dan vreet ie bijna niets.
Je moet gewoon even cleansweep uitzetten en systemdoctor.
Vooral windoctor is echt een te gek programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Het is een goed programma, maar ik raad je af om een standaardinstallatie te doen. Bij een standaardinstallatie worden er namelijk veel programma's met Windows gestart, wat je PC vertraagt.

Cleansweep en Windoctor laat ik zelf altijd achterwegen, omdat het meer snelheid kost dan oplevert.

Probeer het dus eens uit en installeer alleen dat wat je écht belangrijk vindt.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1