In verband met het plaatsen van een nieuwe aanbouw en het dichtmaken van de oude convectorput is nieuwe verwarming nodig. Daarbij denk ik aan de ondiepe JAGA Mini Canal Hybrid. Op internet zijn geen gebruikerservaringen te vinden en bij installateurs wordt je ook niet veel wijzer omdat ze zeggen het in de praktijk eigenlijk niet toe te passen. Met name ben ik benieuwd of de voor gemonteerde DBH ventilatoren in deze ondiepe vloerconvector stil zijn, ook na enige tijd en of het allemaal goed werkt en genoeg vermogen wordt afgegeven. Ik heb het idee dat er in de handel mogelijk stillere ventilatoren zijn en op Tweakers lees je daar ook wel het een en ander over, maar dan gaat het om het plaatsen van die ventilatoren in de ouwerwetse diepe convectorputten. De Jaga Mini Canal Hybrid die ik overweeg is ondiep, 14 cm en het is niet mijn bedoeling en ook zonde van het geld om de daarin vanaf fabriek af gemonteerde ventilatoren er meteen allemaal uit te halen en te vervangen. Mocht dat op termijn nodig zijn, dan ben ik wel benieuwd of dat simpel is
te doen.
te doen.