Ik heb geprobeerd om bij een aldi pc (p900 met een geforce2mx) de laatste denator drivers te instaleren. Ik dacht gewoon dat je ze voor iedere geforce kan gebruiken of toch niet?
Verwijderd
over het algemeen moet dat kunne maar het kan best zijn dat ie hem zelf niet pakt en dan moet je gewoon het meest lijkende type gebruiken
Maar als ik het installeer via het de readme file -> voor windows ME. dan zou die toch goed moeten gaan? Hij starte daarna gewoon op met 640*480 met 16 kleuren. Je kon het ook niet hoger zetten
? Doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Als het goed is s er bij het bestand een
readme file lees deze even.
Voordat je detonator drivers installeerd moet
je je driver eerst op standaard vga zetten
suc6
readme file lees deze even.
Voordat je detonator drivers installeerd moet
je je driver eerst op standaard vga zetten
suc6
eerst via configuratie scherm naar software gaan,daar de oude drivers verwijderen. 
daarna naar beeldscherm gaan en daar voor instellingen kiezen.
dan op geavanceerd.
dan naar adapter en daar drukken op wijzigen.
dan moet je op een gegeven moment aanwijzen waar je de driver hebt gelaten,en deze instaleerd ie dan (als het goed is)
ff opnieuw opstarten en dan.....
daarna naar beeldscherm gaan en daar voor instellingen kiezen.
dan op geavanceerd.
dan naar adapter en daar drukken op wijzigen.
dan moet je op een gegeven moment aanwijzen waar je de driver hebt gelaten,en deze instaleerd ie dan (als het goed is)
ff opnieuw opstarten en dan.....
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
hebbie mobo drivers wel geinstalleerd (via drivers). bij mij werkte het pas nadat ik de via drivers erop had gezet en daarna de detonator drivers. veel succes
waarom roept iedereen gelijk: via 4-in-1 drivers 
niet alle borden gebruiken een via chipset
niet alle borden gebruiken een via chipset
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Het is aldi pc met een p3 900. Weet zelf helemaal niks van intel
. Zal zeker wel een I815 chipset zijn? Ik heb de readme gelezen. Ik heb zelf meerdere malen de denator drivers geinstaleerd meerdere keren niet zoals jullie het doen maar gewoon er over heen
. En het werkt wel.
Pagina: 1