ADSL modem tweak vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
(jarig!)
Ik denk, me ADSL is zo slecht, ik wil em gaan tweaken, dus ik ga de search gebruiken: Je zoekactie naar 'adsl modem tweak' leverde 67 resultaten op.

Er staat alleen zoveel rommel bij, dus zou iemand mij kunnen vertellen wat er precies aan de hand gaat en wat er gebeurd en wat je nu daadwerkelijk wint met zo'n tweak?

Verwijderd

Rommel ? -> Informatie noemen wij dat :)

http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1499_147662,00.html wordt het haarfijn in uitgelegd
Dat houdt in dat bijvoorbeeld een draadloos accespoint (wireless lan), een laptop en bijvoorbeeld een hele rits computers rechtstreeks op het modem aangesloten kan worden. Het modem regelt verder de verbinding naar de provider zodat er altijd een verbinding gemaakt kan worden door andere apparatuur.

• ravenger
(jarig!)
maar de snelheidwinning is dus 0,0 als ik begrijp en sinds et me daarom gaat heeft et dus geen nut om mijn ADSL modem up te graden?

Verwijderd

Je wint er niets door idd, gaat er meer om dat je niet meer hoeft te werken met een server oid

• ravenger
(jarig!)
hmm, dan moet ik toch maar es goeie vrienden worden met gasten die bij KPN werken hehe, maybe kunnen ze sneaky me verbinding uncappen zoals ik al es gehoord heb >:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
UTFS dus ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.