Ik gebruik een Nvidia Shield TVPro en gebruik mijn Synology Nas voor content zoals foto's, muziek en video. Na de update naar Kodi 20.0 zijn alle mappen zichtbaar, maar wel leeg. Dat geldt voor alle media, ik heb een uurtje zitten zoeken, maar geen oorzaak kunnen vinden. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik had het met een Shield waarop de laatste OS build staat dat ik geen zip files meer kon zien. Het had met de Android TV app rechten te maken voor Kodi.
Settings -> Apps - Kodi -> Permissions -> Files and Media and select Allow all the time
Heeft dit geholpen?
Settings -> Apps - Kodi -> Permissions -> Files and Media and select Allow all the time
Heeft dit geholpen?
Testing, one, two ...
Ik had dit ook met Kodi 20 RC1, RC2 en de final versie, wat @hardware-lover heeft in mijn geval ook geholpen nadat ik via Google een dag na release meerdere topics was tegen gekomen.
Ga ik morgen proberen, ik laat het weten.hardware-lover schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:50:
Ik had het met een Shield waarop de laatste OS build staat dat ik geen zip files meer kon zien. Het had met de Android TV app rechten te maken voor Kodi.
Heeft dit geholpen?
Dit heeft enorm geholpen! De boel draait weer als een zonnetje, bedankt.hardware-lover schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:50:
Heeft dit geholpen?
Wat een drama weer. Heel erg bedankt voor de werkende tip.
Fijn dat dit ook zo fijn door Android TV wordt aangegeven. Net op het moment dat je lekker een avondje film wil kijken.
Het is dat die Shield zo fijn is, maar google kan ik ondertussen wel kielhalen met dit soort onnodige security features.
Fijn dat dit ook zo fijn door Android TV wordt aangegeven. Net op het moment dat je lekker een avondje film wil kijken.
Het is dat die Shield zo fijn is, maar google kan ik ondertussen wel kielhalen met dit soort onnodige security features.
Ik vraag me wel eens af hoe noob gebruikers zich redden in de huidige digitale omgeving.DvE schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:17:
Wat een drama weer. Heel erg bedankt voor de werkende tip.
Als men enige zoekkwaliteiten heeft dan hoeft het niet veel problemen te geven, het wordt je wat dat betreft wel heel gemakkelijk gemaakt tegenwoordig.Rocketman schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:29:
Ik vraag me wel eens af hoe noob gebruikers zich redden in de huidige digitale omgeving.
Maar als zelfs dat teveel wordt voor een gebruiker, tja, dan houdt het wel op ja 😏
Testing, one, two ...
Ten eerste moet iemand het issue eerst weer zien op te lossen.hardware-lover schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:33:
[...]
Als men enige zoekkwaliteiten heeft dan hoeft het niet veel problemen te geven, het wordt je wat dat betreft wel heel gemakkelijk gemaakt tegenwoordig.
Maar als zelfs dat teveel wordt voor een gebruiker, tja, dan houdt het wel op ja 😏
En ik verwacht toch wel een redelijk kant en klaar product of op z’n minst de indicatie dat er dusdanig iets gewijzigd is bij een update en waar je dit weer in kunt stellen.
Het feit dat je moet Googlen om het weer recht te breien is natuurlijk belachelijk.
Ik vind dus de opmerking dat het zoeken al teveel zou worden niet echt stand houden.
Ondertussen ben je voor alles en nog wat iets aan het opzoeken.
Mag alles ook gewoon blijven werken zodat ik daadwerkelijk van het product kan genieten?
Staat inderdaad een grote melding boven aan het Kodi forum
https://forum.kodi.tv/sho...31&pid=3132727#pid3132727
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Nu nog even pushen naar de code voor het opstarten van Kodi i.p.v. weer in een ander forum graag.Tijntje schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 21:07:
Staat inderdaad een grote melding boven aan het Kodi forum
@DvE, ik reageerde vooral op het "noob" gedeelte, dat was niet duidelijk?
We zitten hier nota bene op Tweakers.net, waar je "vroeger" als Tweaker, zonder de online zoek alternatieven eerst zelf alles uit moest zoeken, of je medeTweakers om raad moest vragen, dat waren nog eens tijden 😏
Het is tegenwoordig zo veel eenvoudiger geworden, of dat kan het zijn, een antwoord en oplossing zoeken voor een bepaald probleem.
Ik liep zelf tegen het probleem aan, zocht naar de oplossing, gevonden, en hier (en elders) gedeeld. Zoals we dat een dikke 20 jaar geleden ook al deden hier op deze website 👍
We zitten hier nota bene op Tweakers.net, waar je "vroeger" als Tweaker, zonder de online zoek alternatieven eerst zelf alles uit moest zoeken, of je medeTweakers om raad moest vragen, dat waren nog eens tijden 😏
Het is tegenwoordig zo veel eenvoudiger geworden, of dat kan het zijn, een antwoord en oplossing zoeken voor een bepaald probleem.
Ik liep zelf tegen het probleem aan, zocht naar de oplossing, gevonden, en hier (en elders) gedeeld. Zoals we dat een dikke 20 jaar geleden ook al deden hier op deze website 👍
Testing, one, two ...
My badhardware-lover schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 21:48:
@DvE, ik reageerde vooral op het "noob" gedeelte, dat was niet duidelijk?
[ Voor 15% gewijzigd door DvE op 21-01-2023 22:10 ]
Pagina: 1