• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-02 19:33
goeiendag allemaal ik heb momonteel een gt530 2gb in mijn pc zitten. ik speel voornamelijk war thunder en ik merk dat met de nieuwste updates hij er moeite mee heeft dus ik dacht ik koop een tweede en plug deze in de tweede pcie slot. nu is mijn vraag of het een exacte kopie van de kaart moet zijn of dat de sync ook zou werken met een 1gb kaart
ik ben ook nog zoekende naar een gt530 dus als iemand een adresje heeft of er een te koop heeft hoor ik het graag

alvast bedankt

J.R

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:35
Een GT 530 support geen SLI.

https://www.gpumag.com/nvidia-sli-and-compatible-cards/

Bovendien wordt SLI bijna niet meer gesupport, door zowel Nvidia als in het spel War Thunder, moet je een moederbord hebben met SLI-support en wil je SLI doen op een low-range gpu van bijna 12 jaar oud.

Sorry, maar iedere aardappel is al sneller dan een GT 530. Die kaart is nooit voor 3D bedoeld.

De minimum requirements zijn dan ook een GTX 660, welke ondertussen 10 jaar oud is en een mid-range model was.

https://gpu.userbenchmark...eForce-GT-530/2162vsm8407

Scheelt een factor 5 met een GT 530.

Wat is de rest van je systeem?

• Guus...
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:08
@White Feather Userbenchmark is een bekend slechte bron. Als je een simpele score wil voor een GPU kan je https://www.videocardbenchmark.net/singleCompare.php gebruiken. Dat is zeker geen vervanging voor benchmarks van Tweakers of andere sites maar kan je wel een idee geven of een kaart 2x of 5x zo goed is.

Voor TS raad ik aan gewoon een nieuwere aardappel te kopen op V&A die zoals White Feather ook al aangaf al snel 5x zo goed is.

• J.R repairs
Ik heb een 3th gen i5
520watt ps
8gb ram ddr3
Gt530 2gb active cooling
Asus p8h67-m pro moederbord

J.R

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:14

Thomg

Aww yiss

Veranderd situatie niet echt. Iets vinden onder de 50 euro @ V&A.

• J.R repairs
in dat geval koop ik gewoon een tweedehands nieuwere pc

J.R

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:14

Thomg

Aww yiss

In de meeste gevallen zou ik zeggen sure, maar aangezien je de topic start met de vraag of je een 530 kan sychen (SLI) vraag ik me wel af of je misschien niet eerst even wat onderzoek moet doen wat goed is en wat niet. Niet neerbuigend bedoeld, maar ik zie je al een "gaming" PC kopen met een 1030 of een APU.

• J.R repairs
Nou ik ben niet zo erg op m'n achterhoofd gevallenšŸ˜‚ tis puur dat ik deze gratis in mekaar heb gezet zo'n 2 jaar geleden en ik vindt het zonde dingen weg te doen

J.R

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee