wat voor isolatie komt erin?
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Mischien de vraag even stellen bij de partij die de isolatie komt plaatsen?
Het is overgens wel erg slordig gedaan met dat pur en lijkt niet lucht/winddicht te zijn.
De standaard pur is ook niet lucht/winddicht.
Het is overgens wel erg slordig gedaan met dat pur en lijkt niet lucht/winddicht te zijn.
De standaard pur is ook niet lucht/winddicht.
[Voor 54% gewijzigd door mr_evil08 op 19-01-2023 10:19]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
ik zou het lekker overlaten aan die isolatiepartij als zei genoeg lijm erbij gooien moet het geen probleem zijn.
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Als je nog een paar losse stenen hebt of kan vinden zou ik de stenen om het gat er uit tikken en dan netjes terugplaatsen zodat je muur weer netjes is. Je kan het ook afsmeren met cement maar dat geeft visueel een stuk minder resulaat.
Ik zou de gaten even dichtmaken met tape.
Ik zou de gaten even dichtmaken met tape.
Er is natuurlijk niets wat je tegenhoud om een ventilatierooster te plaatsen over het cement heen. Dat is niet functioneel, maar ook niet lelijk.Jron667 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:59:
Je kan het ook afsmeren met cement maar dat geeft visueel een stuk minder resulaat.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Neem je telefoon, en bel naar het isolatiebedrijf. Zet het antwoord nog even op mail terug naar hun.
Ik kan wel zeggen "laat het gewoon open, komt wel goed"; maar als ze dan aan het inblazen zijn en de parels spuiten uit de muur ben jij de sjaak (en dan tonen ze vast de algemene voorwaarden waarin staat dat de opdrachtgever grote gaten dient af te dichten). Misschien heb ik er wel lol in om jou met fout advies in de problemen te brengen.
Ik kan wel zeggen "laat het gewoon open, komt wel goed"; maar als ze dan aan het inblazen zijn en de parels spuiten uit de muur ben jij de sjaak (en dan tonen ze vast de algemene voorwaarden waarin staat dat de opdrachtgever grote gaten dient af te dichten). Misschien heb ik er wel lol in om jou met fout advies in de problemen te brengen.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Pagina: 1