Defunctus Deo Juvente
Misschien is het handig om ff te vermelden welk OS je draait, foutmeldingen die je krijgt, etc...?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:29
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
IddOp donderdag 30 augustus 2001 21:23 schreef Nephilin het volgende:
Misschien is het handig om ff te vermelden welk OS je draait, foutmeldingen die je krijgt, etc...?
En ik denk niet dat het aan de Althon 750MHz ligt
SORRY....Op donderdag 30 augustus 2001 21:23 schreef Nephilin het volgende:
512mb en Athlon 750
En foutmelding kreeg ik jaar geleden op andere (ongeveer) zelfde pc.. hij wil niet runnen omdat pc te snel is?
Defunctus Deo Juvente
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:29
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Nee. lijkt me heel sterk. Wat voor foutmeldingOp donderdag 30 augustus 2001 21:33 schreef HappyFun het volgende:
[..]
SORRY....
512mb en Athlon 750
En foutmelding kreeg ik jaar geleden op andere (ongeveer) zelfde pc.. hij wil niet runnen omdat pc te snel is?
1). Draai oude games liever niet in een box; boot (met F8) direct in/naar DOS.
2). Te snelle PC ==>> er zijn utilities als MoSlo die dat probleem kunnen oplossen.
2). Te snelle PC ==>> er zijn utilities als MoSlo die dat probleem kunnen oplossen.
"Deze PC is te snel, koop een langzamer exemplaar en probeer het nog eens."
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
"Deze PC is te snel, koop heel veel Microsoft-software zodat de PC flink vertraagd wordt."
-1 flamebait
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
waarschijnlijk mem probs (nee ik geloof wel dat je 128 MB in je bak hebt zitten)
moet je ff in je c:\windows kijken naar een ms-dos pif geloof ik die iets van Žms-dos for old gamesŽ heet
je moet namelijk meer convensioneel geheugen hebben (denk ik nam kan fout zijn) dit komt nog uit de tijd dat bill zij dat 640 kb genoeg moest zijn voor iedereen. (over die 640 gaat het)
maar heb dit geloof ik ook al eens in zoŽn faq gelezen op tweakers moet je maar ff checken.
moet je ff in je c:\windows kijken naar een ms-dos pif geloof ik die iets van Žms-dos for old gamesŽ heet
je moet namelijk meer convensioneel geheugen hebben (denk ik nam kan fout zijn) dit komt nog uit de tijd dat bill zij dat 640 kb genoeg moest zijn voor iedereen. (over die 640 gaat het)
maar heb dit geloof ik ook al eens in zoŽn faq gelezen op tweakers moet je maar ff checken.
Verwijderd
ot, maar sinds ik geupgraded heb van 350mhz/intel i740 naar 800mhz/geforce 2 werken er bij mij een aantal dos spellen weer die het eerst niet meer deden...vond ik wel grappig, eigenlijk; lag waarschijnlijk aan de i740.
Je moet zeker EMM386 o.i.d. installeren...
Pagina: 1