Ik zoek een? een soundbar met rear speaker set
ik zoek voor een LG G2 tv, ps5, nvidia shield.
Wat is je budget? ongveveer 550 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Voor films, Series en games, PS5, Nvidia shield, kodi.
Wat heb je zelf al gevonden? Ik had de dsp11ra gevonden terug gegeven, daarna de dsp9ya gevonden alleen deze hebben weer geen rear speakers.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit?Geen idee welke goed is mooi zuivere geluid met goed bass
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik had de lg dsp11ra gekocht weer terug gegeven was te lang onder tv 55inch. nu weet ik niet meer welke goed is.
Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er soundbars die dolby atmos hebben met rear speaker en de compatible is met lg tv.
ik zoek voor een LG G2 tv, ps5, nvidia shield.
Wat is je budget? ongveveer 550 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Voor films, Series en games, PS5, Nvidia shield, kodi.
Wat heb je zelf al gevonden? Ik had de dsp11ra gevonden terug gegeven, daarna de dsp9ya gevonden alleen deze hebben weer geen rear speakers.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit?Geen idee welke goed is mooi zuivere geluid met goed bass
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik had de lg dsp11ra gekocht weer terug gegeven was te lang onder tv 55inch. nu weet ik niet meer welke goed is.
Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er soundbars die dolby atmos hebben met rear speaker en de compatible is met lg tv.
[ Voor 33% gewijzigd door Silahsor op 18-01-2023 21:29 ]