soundbar voor LG G2 met dolby atmos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03 10:56
Ik zoek een? een soundbar met rear speaker set

ik zoek voor een LG G2 tv, ps5, nvidia shield.

Wat is je budget? ongveveer 550 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Voor films, Series en games, PS5, Nvidia shield, kodi.

Wat heb je zelf al gevonden? Ik had de dsp11ra gevonden terug gegeven, daarna de dsp9ya gevonden alleen deze hebben weer geen rear speakers.

Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Nee

Naar welk merk gaat je voorkeur uit?Geen idee welke goed is mooi zuivere geluid met goed bass

Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik had de lg dsp11ra gekocht weer terug gegeven was te lang onder tv 55inch. nu weet ik niet meer welke goed is.

Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er soundbars die dolby atmos hebben met rear speaker en de compatible is met lg tv.

[ Voor 33% gewijzigd door Silahsor op 18-01-2023 21:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Elke soundbar is compatibel met je tv; HDMI kabel aansluiten en klaar.

Qua Atmos… tja, dat is vooral marketing. Het systeem probeert dat te simuleren met reflecties. In de praktijk zal het resultaat afhangen van de ruimte waar je het neerzet. Maar zal nooit te vergelijken zijn met een echte surround set.

Voor je soundbar kun je behalve naar kant en klare sets met rears ook naar soundbars kijken die je kunt uitbreiding met rears zoals bijvoorbeeld bij Sonos.

[ Voor 3% gewijzigd door S1NN3D op 18-01-2023 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03 10:56
S1NN3D schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:43:
Elke soundbar is compatibel met je tv; HDMI kabel aansluiten en klaar.

Qua Atmos… tja, dat is vooral marketing. Het systeem probeert dat te simuleren met reflecties. In de praktijk zal het resultaat afhangen van de ruimte waar je het neerzet. Maar zal nooit te vergelijken zijn met een echte surround set.

Voor je soundbar kun je behalve naar kant en klare sets met rears ook naar soundbars kijken die je kunt uitbreiding met rears zoals bijvoorbeeld bij Sonos.
ik had hiervoor samsung hw n650 soundbar, het werkte niet lekker, sonos ver boven mijn budget, daarom keek ik naar kant en klare set. het is voor mij woonkamer die niet groot is max bankstel en me bank is 2.5meter

[ Voor 5% gewijzigd door Silahsor op 18-01-2023 22:00 ]