next dpc meeting?

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Ik was wel benieuwd of er nog plannen waren voor een nieuwe dpc meeting. De vorige in Arnhem was wat mij betreft zeer geslaagd, en is ook al weer een half jaar geleden.

DSmarty: jij was vorige keer de organisator; heb je plannen/ideeen/tijd/zin/whatever?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Hmm, er is er al 1 gepland, alleen hadden we die nog niet bekend gemaakt. De aankondiging volgt nog, maar dit is ongeveer het idee:

Burnin' Cows en SuperCows organiseren samen op vrijdag 5 oktober de DPC meeting Drenthe, welke gehouden zal worden in Hoogeveen. Het idee hierachter is dat het tijd wordt voor een meeting in het noorden des lands :)

De organisatie ligt bij: (bc)Braindead en /me

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Verwijderd

Wat is er in Hoogeveen te doen dan :?

Kun je het niet beter houden in Groningen :?

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

* Jive vind dat er ook een DPC meeting moet komen in de randstad ...

Beetje ver rijden voor mij om van denhaag naar groninguh te moven ... of hogeveen of whatevah voorbij utrecht ofzo ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster denkt dat hier voor JiveDaf een unieke gelegenheid is weggelegd om zijn organisatorische kwaliteiten ten toon te spreiden :9

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:09

Kettrick

Rantmeister!

DPC meeting in het noorden des lands is altijd oke natuurlijk, ik ga dir draadje denk ik wel ff in de gaten houden :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Een tij dgeleden is er ook al zo'n draad geweest en het is gebleken dat de DPC'er die niet in het noorden woont niet bereid is om naar groningen te komen.

De draad verzande toen heel snel in " mijn stad is beter"....

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
maar mijn stad is ook gewoon beter ;)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:07 schreef JiveDAF het volgende:
/me vind dat er ook een DPC meeting moet komen in de randstad ...

Beetje ver rijden voor mij om van denhaag naar groninguh te moven ... of hogeveen of whatevah voorbij utrecht ofzo ...
Fijn dat je nu weer respect opbrengt voor de mensen die wel 100 km+ ervoor over hebben om naar een LAN-meeting te komen, namelijk de ooster/noorderlingen.

Ik weet dat iemand met een laag vermogen om anderen te begrijpen als jij denkt dan alle mensen voorbij Utrecht boeren zijn, en dat ze allemaal maar naar de randstad moeten komen om een meeting mee te maken. Wel maf dat sommige mensen wel wat over hebben om het gezellig te hebben hé? Ik weet iig dat iemand zoals jij weinig toe te voegen heeft op een eventuele meeting.

Sorry, maar /me is al heel wat lan's afgeweest, en vraagt zich telkens weer af hoe sommige mensen goede ideeën met zo'n instelling weer zo kunnen verkutten...

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:53 schreef Dutchman! het volgende:
maar mijn stad is ook gewoon beter ;)
*D

n.e.w. als er een randstad-lan komt: waar zou je die willen geven dan: de meeste DPC'ers uit de Randstad wonen _in_ de steden zelf, en daar is meestal niet al te veel ruimte om een aantal gekken + compjoeters neer te planten :)

D3 char(s)

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
Op vrijdag 31 augustus 2001 14:05 schreef Blistimo het volgende:

[..]

*D

n.e.w. als er een randstad-lan komt: waar zou je die willen geven dan: de meeste DPC'ers uit de Randstad wonen _in_ de steden zelf, en daar is meestal niet al te veel ruimte om een aantal gekken + compjoeters neer te planten :)
meeting != LAN he :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 10:39 schreef acq het volgende:
Hmm, er is er al 1 gepland, alleen hadden we die nog niet bekend gemaakt. De aankondiging volgt nog, maar dit is ongeveer het idee:

Burnin' Cows en SuperCows organiseren samen op vrijdag 5 oktober de DPC meeting Drenthe, welke gehouden zal worden in Hoogeveen. Het idee hierachter is dat het tijd wordt voor een meeting in het noorden des lands :)

De organisatie ligt bij: (bc)Braindead en <font color="#df040f">* LoWLaNDeR
</font>
Dit vind ik een prima idee, en ik zal ook zeker komen als dit keer m'n schoonfamilie het WEL toelaat :(
Proxy schreef iets wat mij frustreert
Een tij dgeleden is er ook al zo'n draad geweest en het is gebleken dat de DPC'er die niet in het noorden woont niet bereid is om naar groningen te komen.
De draad verzande toen heel snel in " mijn stad is beter"....
Precies, maar dat de mensen 100 tot 200km voor een meeting moeten reizen uit het noorden zien de randstedelingen* voor het gemak even over het hoofd.

*Niet generaliserend bedoelt, ieder kan voor zich uitmaken of hij hier onder valt of niet.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 14:04

Lagune

Its time for warp

Hou het gewoon in Utrecht , iedereen tevreden
Ik woon zelf in limboland (das weer het anderste uiterste)
:)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op vrijdag 31 augustus 2001 14:04 schreef LoWLaNDeR het volgende:

[..]

Fijn dat je nu weer respect opbrengt voor de mensen die wel 100 km+ ervoor over hebben om naar een LAN-meeting te komen, namelijk de ooster/noorderlingen.
Ik zei dat ik vond dat er ook een in de randstad moest komen, niet dat hij in de randstad gehouden moest worden ... dus als we over respect gaan beginnen, begin dan bij jezelf en lees beter en respecteer mijn mening
Ik weet dat iemand met een laag vermogen om anderen te begrijpen als jij denkt dan alle mensen voorbij Utrecht boeren zijn, en dat ze allemaal maar naar de randstad moeten komen om een meeting mee te maken. Wel maf dat sommige mensen wel wat over hebben om het gezellig te hebben hé? Ik weet iig dat iemand zoals jij weinig toe te voegen heeft op een eventuele meeting.
Dat kun jij niet concluderen want jij bent mij nooit op een lan-party of meeting tegengekomen
Sorry, maar * Jive is al heel wat lan's afgeweest, en vraagt zich telkens weer af hoe sommige mensen goede ideeën met zo'n instelling weer zo kunnen verkutten...
Kijk eerst eens naar je eigen instelling voor je gaat lopen flamen.
1: DPC lan bij arnhem, leuk maar ik heb geen auto en kon met niemand meertijden, en 50kilo aan apparatuur meeslepen met Openbaar Vervoer .. tjsa ... met een 12gauge shotgun heb ik enige kans dat mijn doos daar veilig aankomt jah.
2: Ben al heel wat IRC meetings afgeweest waar gewoon een avond gekeuveld/BBQ'd of anders gedaan werd wat makkelijker bereikbaar was (met iemand meerijden of met OV)

Ga liever lopen schreeuwen tegen iemand die bij voorbaat al zegt dat het niks is & anders moet omdat hij anders niet komt ... en dan uiteindelijk toch niet op komt dagen als je hun enigszins hun zin geeft, maar ga dat niet bij mij doen.

Enneh .. buurthuizen en jongerencetra genoeg met ruimte om een lan te organiseren in de randstad, het hangt er gewoon vanaf hoeveel mensen je denkt dat er komt of een locatie goed is of niet.

* Jive heeft ook wel eens plannetjes gemaakt met wat kennisen om een lan te organiseren, en het enige waar het spaak op liep was of animo of ruimte of gewoon tijd om te organiseren. Maar kijk niet raar op als je over niet al te lange tijd toch een post van ondergetekende ziet met een general uitnodiging voor een lan-party ergens in de randstad waar iedereen naar hartlust kan gamen & ftp'n.
En dan wil ik wel eens zien of jij de moeite neemt om die 100+ kilometer hierheen te rijden voor een dag gamen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op vrijdag 31 augustus 2001 14:11 schreef babylon5 het volgende:
Hou het gewoon in Utrecht , iedereen tevreden
Ik woon zelf in limboland (das weer het anderste uiterste)
:)
Helemaal mee eens !

Jive's Box
Jive @ DNET

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op Utrecht raak je ook wel eens uitgekeken !

• DSmarty
  • Niet online
Het is gewoon lastig...

Groningen is voor 90% van de Nederlanders extreem ver, net zoals Maastricht.
Utrecht ligt heerlijk centraal... ook al kunnen zelfs dan de afstanden nog vrij groot zijn.

Die discussies zullen dus hoogstwaarschijnlijk nooit stoppen.
Ik vind zelf dat je dus een centrale meeting moet houden (centraal in NL) en dat daarnaast dus wat kleinere meetings kunnen plaatsvinden in andere regio's... (eentje voor noorden, zuiden, westen, oosten etc.)

Ik zal dit weekend wel even wat uitdenken.

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Is deze meeting voor iedereen van DPC? Het zou dus zeg maar vrij druk kunnen worden?

Waar het word gehouden maakt me niet zoveel uit, ik amuseer me altijd kostelijk in mijn auto.. :)
In 't vliegtuig ook wel trouwens, dus waarom niet in Orlando, FL ? Maken we er meteen een dagje Universal Studios van.. >:)

...

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 14:38 schreef DSmarty het volgende:
Het is gewoon lastig...

Groningen is voor 90% van de Nederlanders extreem ver, net zoals Maastricht.
Utrecht ligt heerlijk centraal... ook al kunnen zelfs dan de afstanden nog vrij groot zijn.

Die discussies zullen dus hoogstwaarschijnlijk nooit stoppen.
Ik vind zelf dat je dus een centrale meeting moet houden (centraal in NL) en dat daarnaast dus wat kleinere meetings kunnen plaatsvinden in andere regio's... (eentje voor noorden, zuiden, westen, oosten etc.)

Ik zal dit weekend wel even wat uitdenken.
ik ben ook voor utrecht, waarom staat hierboven, ik woon zelf in R'dam dus vind ik arnhem nog te doen(me opa woont er dus dan gaat het wel goed), maar nog verder doe ik dus niet, klinkt misschien verwaand als "randstedeling", maar zo is het niet bedoeld.

vraagje: hoe is de spreiding van dpc-ers in NL?? misschien geeft dat ook een beeld waar je iets mee kan. voor 10 man (bij wijze van)uit groningen, is het niet pratisch om er 490 naar toe te laten rijden.

ik heb een voorstel, ik kan een ruimte(societeit) huren in mijn school (Hogeschool Rotterdam)voor het lage bedrag van 100,-- per dag, daar zit dan een internet-verbinding bij van 2 Mbit(en als het goed is wordt dat nog flink meer, ze zijn nu bezig met een gigabit-lijn naar de erasmus-uni), er staat een bar(van mijn studentenvereniging(Augustijn)) en er is een muziek installatie.

het probleem, ik werk elke dag, en heb dus niet zo veel tijd omdat allemaal te organiseren.
Wat is er allemaal nodig??
op hoeveel mensen moet je rekenen??
hoe kom je aan genoeg hub's/switches en utp-kabels(wij hebben er een van 20*100 hub en kunnen een 24*100 sisco/3com switch lenen(ook een dpc-er)??
wordt er veel aan aankleding gedaan??

wie zou mij willen helpen voor een DPC-meeting in Rotterdam op een goed bereikbare plaats in de stad???

Verwijderd

Om acq ff aan te vullen. We hebben de planning en datum al rond wat betreft de meeting. Ik zal vanavond contact met hem opnemen zodat we dit weekend het totale plan op het forum kunnen zetten.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Waarom huren we niet voor een dagje de ArenA af :P

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Op vrijdag 31 augustus 2001 14:38 schreef [eNeRGy] het volgende:
Op Utrecht raak je ook wel eens uitgekeken !
jij komt toch nooit op dpc-meetings?
of zie ik dat weer helemaal verkeerd?

Join TeamBVD!

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 14:36 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Ik zei dat ik vond dat er ook een in de randstad moest komen, niet dat hij in de randstad gehouden moest worden ... dus als we over respect gaan beginnen, begin dan bij jezelf en lees beter en respecteer mijn mening
[..]
En dus lees jij over het hele punt wat ik maakte heen. (Namelijk dat jij op een botte manier bracht dat wij maar even naar de randstad moeten komen, terwijl Nederland groter is als de randstad.)
Dat kun jij niet concluderen want jij bent mij nooit op een lan-party of meeting tegengekomen
[..]
Nee, ik ben je nog nooit tegengekomen, maar de botte manier waarop jij je mening geeft, geeft mij genoeg recht om mijn mening te vormen (je zegt net zelf dat ik jouw mening moet respecteren).
Kijk eerst eens naar je eigen instelling voor je gaat lopen flamen.
1: DPC lan bij arnhem, leuk maar ik heb geen auto en kon met niemand meertijden, en 50kilo aan apparatuur meeslepen met Openbaar Vervoer .. tjsa ... met een 12gauge shotgun heb ik enige kans dat mijn doos daar veilig aankomt jah.
2: Ben al heel wat IRC meetings afgeweest waar gewoon een avond gekeuveld/BBQ'd of anders gedaan werd wat makkelijker bereikbaar was (met iemand meerijden of met OV)
Ik ben genoeg LAN's afgeweest in de randstad, en dat zonder morren, alleen als er dan een keertje moeilijk gedaan wordt over de locatie in het noorden/oosten dan kan er nog weleens wat opgekropte frustratie komen over het feit dat ik wel telkens de NS 100 piek of meer sponsor.
Ga liever lopen schreeuwen tegen iemand die bij voorbaat al zegt dat het niks is & anders moet omdat hij anders niet komt ... en dan uiteindelijk toch niet op komt dagen als je hun enigszins hun zin geeft, maar ga dat niet bij mij doen.
Jij zegt zelf dat jij hem in de randstad wil, dan denk ik niet dat jij naar Hoogeveen komt (waar overigens ZAT te doen is, erg mooie bioscoop trouwens (Luxor)).
Enneh .. buurthuizen en jongerencetra genoeg met ruimte om een lan te organiseren in de randstad, het hangt er gewoon vanaf hoeveel mensen je denkt dat er komt of een locatie goed is of niet.
Ik weet wel dat er genoeg buurthuizen enz enz zijn in de randstad waar je lans kan houden, aangezien ik zelf een aantal keer naar een buurtcentrum in dordrecht ben gereist. (vanuit noord-oost overijssel, dan spreek je over 170 km reizen of een uurtje of 5-6 op een dag reizen.) Het is jammer dat vergeten wordt bij het idee om het in het noorden/oosten te houden dat WIJ wel gigantisch ver moeten reizen om een meeting in de randstad bij te wonen.
/me heeft ook wel eens plannetjes gemaakt met wat kennisen om een lan te organiseren, en het enige waar het spaak op liep was of animo of ruimte of gewoon tijd om te organiseren. Maar kijk niet raar op als je over niet al te lange tijd toch een post van ondergetekende ziet met een general uitnodiging voor een lan-party ergens in de randstad waar iedereen naar hartlust kan gamen & ftp'n.
En dan wil ik wel eens zien of jij de moeite neemt om die 100+ kilometer hierheen te rijden voor een dag gamen.
Zoals ik hierboven al zei heb ik dat vaak genoeg gedaan (jammer dat hier geen DPC'ers bijwaren, anders had ik je het kunnen bewijzen). Zoals ik hier al boven zei, vind ik het erg dat er niet nagedacht wordt bij een voorstel voor een meeting in het noorden/oosten/zuiden, dat wij wel telkens de afstand naar jullie plekje maken. En no hard feelings, als jij een goede lan organiseert, kom ik waarschijnlijk wel (als ik niet weer door schoonfamiliezaken tegen wordt gehouden netzoals bij de DPC-lan :( ;( |:( )

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fryslân boppe ;)

taunt

Verwijderd

misschien keer amsterdam is niet zoveel evrder als utrecht en toch veel te doen het is maar een idee

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
Hmz, volgens mij heb ik met de hcc-dagen NRG wel gezien.

Is Zwolle niet eens een ID???

Verwijderd

DPC Meeting is leuk :)

Maar ik ga er niet het hele land voor door crossen
Halvewege is leuk ver genoeg .

En anders houden we toch gewoon een Randstad DPC meeting

(zonder die boeren is ook wel wat) B-)

Wat d88 jullie van een Coole meeting op strand scheveningen
Of uit je bol met z'n alle in duinrell.....
En ach waarom ook niet een dagje Amsterdam is ook leuk voor je ontwikkeling......... >:)

MAAR IK GA NIET NOOIT NEVER NAAR FRIESLAND !!!!!!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op vrijdag 31 augustus 2001 21:55 schreef jackal_nl het volgende:

(zonder die boeren is ook wel wat) B-)
Je vond de dpc-lan anders maar wat leuk met al die boeren!!!

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:01 schreef PowerCow het volgende:

[..]

Je vond de dpc-lan anders maar wat leuk met al die boeren!!!
Lan = raggen en fraggen = leuk :)

Meeting is sociaal enzo :) en daar ga ik niet half NL
voor door crossen :)

No offence >:)

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Iemand iets tegen boeren?! ;)

Zullen we anders die alfa van jou maar ff de beerput in rijden dan? , bruin zal ook wel leuk staan :D

En als je 2 van die trekkersporen op je dak hebt staan ben je helemaal trendy bezig ;)

(modjes, dit is geen flame, troll or whatever, wij zijn goede bekenden en doen dit vaker ;) :P :D )

Verwijderd

Energy : NIJMEGEN is ook erg centraal, jij vanuit lindenholt ,en ik vanuit brakkenstein , spreken we af in de stad :P

• sharky_
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

Doe maar in Utrecht, verder is bijna niet te doen.

Kom uit brabant, naar Groningen is dus geen mogelijk. :(

Das wel jammer maar goed, ik wacht wel tot de volgende meeting.

[AbC]

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty verzoekt iedereen vriendelijk elkaar niet in de haren te vliegen, dat heeft geen enkele zin in een overleg-thread.
(en zoiezo heeft dat natuurlijk geen zin)

Als je voor iedereen de meest acceptabele plaats wil vinden voor een meeting, dan zit je meestal toch ergens in centraal-Nederland, dus meestal is dat Utrecht.

Het is de best bereikbare stad van Nederland en ligt ook ongeveer in het midden van het land.
Het is vanuit Brabant goed te bereiken, vanuit de Randstad, vanuit Gelderland... Alleen als je echt ver in het Oosten/Zuiden/Noorden woont dan moet je inderdaad ver reizen.

Dus is het helemaal niet zo'n slecht idee dat er meerdere meetings worden georganiseerd, 1 landelijke en een aantal regionale, DPC telt ruim 5600 mensen, er wonen in elke regio wel genoeg DPC'ers om een meeting mee te houden.

...my 2 eurocents

• acq
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Op zaterdag 01 september 2001 09:01 schreef DSmarty het volgende:

Dus is het helemaal niet zo'n slecht idee dat er meerdere meetings worden georganiseerd, 1 landelijke en een aantal regionale, DPC telt ruim 5600 mensen, er wonen in elke regio wel genoeg DPC'ers om een meeting mee te houden.

...my 2 eurocents
Ik bedoel maar. Ontstaat hier in 1 keer een flame in een thread, waarin we mensen uitnodigen :? In onze uitnodiging (die dus nog volgt) staat ook dat het klein van opzet is en dus zeker niet voor heel DPC. 't zou heel wat leuker geweest zijn als men ingegaan was op wat er geschreven is, dat er dus een meeting aankomt, in plaats van te flamen |:(

* acq was gisteren ook ff een dagje offline en dus niet eerder gezien.

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Verwijderd

goed, het wordt dus Utreg.......

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 11:34 schreef #BRILSMURF het volgende:
goed, het wordt dus Utreg.......
dacht je dat?

edit: ik heb even een poll geopend, maar die is iig nog niet final, gewoon om ff te kijken wat men er precies over denkt, dus aan deze poll kunnen geen rechten or whatever ontleend worden. Ook zal 'ie een keer gereset worden omdat er mischien nog plaatsen ontbreken.
Daarbij wil ik nog toevoegen dat deze poll niet in naam van de DPC meeting crew (als die bestaat) geplaatst is maar puur om te kijken hoe de verhoudingen liggen tov van de vorige poll/meeting

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

waarover kunnen we ruzie maken sjees

ok utrecht ligt centraal al 2x een meeting
arnhem was ook redelijk te doen dus waarom 3e keer bij utrecht (misschien tijdens hcc dagen ofzo)
dus waarom nu niet een stad of plaats die om utrecht beetje heen ligt en waar makkelijk trein rijd amsterdam mischien amersfoort enzovoort. en dus we moeten plaats vinden wel beetje centraal en goed bereikbaar :)

• sharky_

sharky_

[AbC]

Op zaterdag 01 september 2001 12:06 schreef victorb het volgende:
waarover kunnen we ruzie maken sjees

ok utrecht ligt centraal al 2x een meeting
arnhem was ook redelijk te doen dus waarom 3e keer bij utrecht (misschien tijdens hcc dagen ofzo)
dus waarom nu niet een stad of plaats die om utrecht beetje heen ligt en waar makkelijk trein rijd amsterdam mischien amersfoort enzovoort. en dus we moeten plaats vinden wel beetje centraal en goed bereikbaar :)
Waarom moet een meeting op een andere plaats gehouden worden? Enkel omdat hij daar al meerder keren gehouden is? Dacht het niet, beetje onlogisch.

Je zoekt een lokatie neem ik aan die voor iedereen goed bereikbaar is. Schijnbaar is er bij de eerste meeting al iemand op het briljante idee gekomen om dit in Utrecht te houden, vanweg de goede bereikbaarheid met openbaar vervoer en normaal vervoer.

....

[AbC]

Verwijderd

ja maar je kan op andere locatie ook andere dingen doen :)

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op vrijdag 31 augustus 2001 21:55 schreef jackal_nl het volgende:

MAAR IK GA NIET NOOIT NEVER NAAR FRIESLAND !!!!!!
Deze mening deel ik :P

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• sharky_

sharky_

[AbC]

Op zaterdag 01 september 2001 12:22 schreef victorb het volgende:
ja maar je kan op andere locatie ook andere dingen doen :)
Begrijp met niet verkeerd, een ander lokatie kan gerust, maar houd het een beetje centraal.

BTW, is er niet genoeg te doen in Utrecht?

[AbC]

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Lekker in Utreg doen, klaar!

Sim-pel :P

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 11:46 schreef m.m het volgende:

[..]

dacht je dat?
nee, maar kon het taunting niet laten...

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 11:46 schreef m.m het volgende:

[..]

dacht je dat?

edit: ik heb even een poll geopend, maar die is iig nog niet final, gewoon om ff te kijken wat men er precies over denkt, dus aan deze poll kunnen geen rechten or whatever ontleend worden. Ook zal 'ie een keer gereset worden omdat er mischien nog plaatsen ontbreken.
Daarbij wil ik nog toevoegen dat deze poll niet in naam van de DPC meeting crew (als die bestaat) geplaatst is maar puur om te kijken hoe de verhoudingen liggen tov van de vorige poll/meeting
leuk, zo'n poll

maar arnhem en nijmegen, dat ligt misschien 20 Km uit elkaar, kan je er niet een schrappen en bv Rotterdam erbij zetten, ik had al een keer voorgesteld om in RDAM een meeting te houden, ik heb al een ruimte met Inet-aansluiting(zie vorige post in dit topic).

ik zie't wel

• [eNeRGy]
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:19 schreef blimmel het volgende:

[..]

jij komt toch nooit op dpc-meetings?
of zie ik dat weer helemaal verkeerd?
Toch eens beter kijken :P

Ik ben naar de eerste #Tweakers.net meeting geweest, de DPC meeting op de HCC, de andere meeting(s) kwamen niet uit, net zoals de DPC-Lan, net na Campzone...

[Edit] vage zin.. te lui om hem te verbouwen :)

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op dinsdag 04 september 2001 13:08 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:

[..]

leuk, zo'n poll
idd een plaats in het zuiden des lands zou ook niet misstaan.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Hmmzz, er zullen dus meerdere moeten komen, * Pjottski wil wel een lan-party in het noorden des land hebben..

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• [eNeRGy]
Ik vind dat mensen niet moeten zeuren over de afstand, neem een voorbeeld aan Team Anandtech, daar pakken de meeste het vliegtuig om op een meeting te komen...

• B-Force
  • Laatst online: 23-05 20:33
Op dinsdag 04 september 2001 18:35 schreef [eNeRGy] het volgende:
Ik vind dat mensen niet moeten zeuren over de afstand, neem een voorbeeld aan Team Anandtech, daar pakken de meeste het vliegtuig om op een meeting te komen...
En dan gaan ze ng naar een meeting van Team Anandtech ook, rare lui die Amerikanen ;) :P

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Ik zal de poll ff 'officieel' maken omdat ik nog geen klachten heb gehoord vanuit de kant van de dcp-crew

edit: hier kun je nogsteeds de poll vinden.

Pagina: 1