[Eufy] Tweede Chime aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmul
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-01-2023
Hallo allemaal,
ik zou een tweede chime (stekker) willen gebruiken om ook de videodeurbel te horen in het achterste deel van ons huis. Ik heb dus al 1 Chime (stekker) in gebruik in de huiskamer.
De Homebase staat in de meterkast en gebruik ik in de gang als bel. Omdat de Homebase maar 1 USB poort heeft vraag ik me af of er een manier is om de tweede stekker toch te gebruiken? BVD

Topic kidnap => afgesplitst

[ Voor 5% gewijzigd door Septillion op 18-01-2023 18:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:41

DataCopy

Dum vita est spes est

timmul schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:01:
Hallo allemaal,
ik zou een tweede chime (stekker) willen gebruiken om ook de videodeurbel te horen in het achterste deel van ons huis. Ik heb dus al 1 Chime (stekker) in gebruik in de huiskamer.
De Homebase staat in de meterkast en gebruik ik in de gang als bel. Omdat de Homebase maar 1 USB poort heeft vraag ik me af of er een manier is om de tweede stekker toch te gebruiken? BVD

[mbr]Topic kidnap => afgesplitst[/mbr]
Even er van uit gaande dat je met 'stekker' de draadloze chime zelf bedoeld, en dat de USB van de homebase in gebruik is dit de dongle voor die chime....

Dan zou het gewoon moeten werken, de dongle zou volgens mij 4 chimes moeten ondersteunen:
https://support.eufy.com/...rbell-in-eufySecurity-App

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmul
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-01-2023
Dank je wel ! de Stekker is inderdaad de Chime (sorry). ik dacht dat elke chime door een uniek gecodeerde dongel aangestuurd zou worden. Ik ga het proberen.... nogmaals dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMikeHaa
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-04 13:03
@timmul Ik zit momenteel met hetzelfde vraagstuk. Kun jij inmiddels al bevestigen of je inderdaad meerdere chimes kunt aansturen met slechts 1 dongle welke in de USB poort gepropt wordt van de Homebase versie 2?

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladetNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 18:18
Ik ben hier ook erg nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:03

John Doos

ClaudZaque

Hebben jullie al gegoogled?

Staat zoals Datacopy aangeeft gewoon op de website namelijk:
https://support.eufy.com/...rbell-in-eufySecurity-App

1. Open the eufySecurity App.

2. Go to the Doorbell Settings (2K Battery Doorbell).

3. Tap the Indoor Chime in the doorbell settings.

4. Choose the Eufy Doorbell Chime.

5. Please plug in a USB Dongle to your HomeBase to connect a eufy doorbell chime.

6. Tap I’ve plugged in a USB Dongle to continue the steps.

7. Assemble the indoor Chime’s power supply and plug it into a wall outlet. Here is how: How to Assemble eufy Chime.

8. Tap Continue on the screen and long-press the SYNC button for 2 seconds. After 2 seconds you will hear a ding sound. This indicates that the Bluetooth signal is now active.

9. When you heard a ding sound, tap Heard Ding on the screen.

10. Check if Chime has successfully paired with Doorbell. The light will turn a static blue and you will hear another “ding” if the devices pair successfully. If not, try to tap the button on Doorbell to connect with Chime.

11. Adjust the Chime volume and ringtone. Here is how: Customize Your Wired Doorbell Chime.

Het is gewoon een gesloten bluetooth verbinding, waarbij meerdere "chimes" op 1 dongle gekoppelt kunnen worden.

Nee

Pagina: 1