Recente praktijkervaring met het handbagagebeleid van EasyJe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:11
Het handbagagebeleid van EasyJet wijkt af van dat wat gebruikelijk is. Waar je normaal een klein item mee mag én een trolley, mag je bij EasyJet alleen een klein item meenemen (max. 45 x 36 x 20 cm).

Nu vroeg ik mij af hoe streng men in de praktijk is? Geen zin om 80 euro uit te geven aan het heen- en weer vliegen van een trolley als blijkt dat de soep niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend. Dat zou de eerste keer niet zijn namelijk.

Ik begrijp dat men bij de bagagebalie streng zal zijn maar hier kom ik normaal gezien niet langs.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-06 16:12
https://www.easyjet.com/n.../handbagage-en-ruimbagage
https://www.easyjet.com/n...svoorwaarden/vergoedingen

Je kan dus bijbetalen voor een trolley als extra handbagage met een vanafprijs van €7,99,maar dat kan oplopen tot enkele tientjes. Alles om de vanafprijs maar zo laag mogelijk aan te kunnen bieden.

Ga je iets over de 45 x 36 x 20 cm dan kom je er wel mee weg. Heb je gewoon een tweede item of trollyformaat wat niet onder je stoel past, dan ...

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Cash Register Sound FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-06 21:41
Laatste keer dat ik dit ervaren heb: voor Corona was alsvolgt:

Heenvlucht, relaxed, geen beperkingen (1 koffer en kleine tas bij vriendin)
Terugvlucht: superstreng, alleen voldoen aan wat de eisen waren. En toen ik aangaf hoe heenvlucht ging,gaven ze aan dat dat nooit gemogen had en we geluk gehad hadden.

Kortom; ga nu maar uit van de eisen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:11
Ik heb maar 15 kg ruimbagage bijgeboekt. Begreep via het forum van Tripadvisor dat echt heel streng zijn.

DIT IS MIJN WEBSITE