Mijn neefje zijn GSM is locked op het startscherm, hij weet zijn PIN code niet meer. (toestel-PIN, niet SIM-PIN)
Dit was een tijd geen probleem, omdat de vingerprintsensor ook unlockte, maar deze doet nu niets meer.
Opzoekwerk vertelt me dat je met Samsung findmyphone kunt unlocken via een pc. Maar er is geen samsungaccount op de gsm geïnstalleerd. (Kon hij ook niet als 11 jarige). Dus dat werd ook niks.
Zijn moeder had wel zijn google-account login en paswoord genoteerd. Maar dat kan ik op het lockscherm niet ingeven als alternatief voor de PIN.
Als ik via de pc inlog op zijn google-account kan ik wel kiezen om uit te loggen op zijn gsm.
Maar, als ik dit doe, zal de PIN dan niet meer worden gevraagd?
Zullen zijn foto's, whatspp'en, sms'en, ... dan bewaard blijven?
Of is dit vergelijkbaar met een factory reset?
Een factoryreset wil ik niet doen omdat dan alles weg is....
Alvast bedankt,
Vincent
Dit was een tijd geen probleem, omdat de vingerprintsensor ook unlockte, maar deze doet nu niets meer.
Opzoekwerk vertelt me dat je met Samsung findmyphone kunt unlocken via een pc. Maar er is geen samsungaccount op de gsm geïnstalleerd. (Kon hij ook niet als 11 jarige). Dus dat werd ook niks.
Zijn moeder had wel zijn google-account login en paswoord genoteerd. Maar dat kan ik op het lockscherm niet ingeven als alternatief voor de PIN.
Als ik via de pc inlog op zijn google-account kan ik wel kiezen om uit te loggen op zijn gsm.
Maar, als ik dit doe, zal de PIN dan niet meer worden gevraagd?
Zullen zijn foto's, whatspp'en, sms'en, ... dan bewaard blijven?
Of is dit vergelijkbaar met een factory reset?
Een factoryreset wil ik niet doen omdat dan alles weg is....
Alvast bedankt,
Vincent