Toon posts:

Simsoncomputers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand enige ervaringen met dit bedrijf Simsoncomputers >> yes I've used the F*cking search en nee er staat nix over in the shopsurvey.
BVD.

Verwijderd

Pas die link ff aan aub, 2x HTTP:// is te veel :) -> geen ervaring overigens

[offtopic]
The Simpsons, leuke serie trouwens

Verwijderd

Topicstarter
had ik al door ja ipv // >> \\ :X

Verwijderd

Simson doet toch in bandenplakspul ? Heeft dit bedrijf wel nodig want de link doet het niet.

Verwijderd

Ik persoonlijk zou er niks kopen. Maar dat is meer door de site maar geen ervaring mee.

Verwijderd

Doet het al hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
site ziet er idd redelijk bagger uit maar gaat om service en prijs niet of de site zo'n hoog niveau.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 19:44

Whuzz

Dodgeball!

Op donderdag 30 augustus 2001 20:48 schreef BrainDamage het volgende:
site ziet er idd redelijk bagger uit maar gaat om service en prijs niet of de site zo'n hoog niveau.
Da's waar, maar vaak zegt de uitstraling van een bedrijf ook veel over hun service :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
ff mn ico testen

Verwijderd

Daar heb ie gelijk in maar het zegt veel van een bedrijf als hun pagina door een profesioneel webdesign bureau gemaakt is of even met frontpage in mekaar gegooit is.

Verwijderd

Topicstarter
k heb liever dat ze een goed(koop) systeem maken als dat ze veel cash uitgeven aan hun website. maar ik zou idd zelf een mooiere website kunnen maken mja ik vorge ook om reaktie's over service en niet om kommentaar op webzijde had ik zelf ook al gezien

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Dat lelijke gele achtergrond! (mm moet 'die' zijn)

blwha!! :( Ik vind het nix!

het zit er een beetje amateuristisch (of hoe schrijf je dat) uit...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
en wie is de eerste die geen commentaar geeft op de site eeen serieuze reactie geeft op de betrouwbaarheid en service (prijzen > oh nee we hebben een pricewatch>> lachen joh :? van 15 onderdelen de goedkoopste vinden en bij elkaar op tellen tis maar wat je hobby is BTW)

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Hmmm... bekijk die site eens: onder systemen staat er rechts een rijtje met monitoren, op slechts 1 daarvan geven ze 1 jaar garantie, dus ik neem aan dat de rest geen garantie heeft?
Pagina: 1