Verwijderen v&a review Thijs96

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.j.deroos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 17:40
Afgelopen week zondag had ik van Thijs een laptop overgenomen, netjes geld overgemaakt nadat ik dinsdag de betaalgegevens kreeg en Thijs had een verzendlabel aangemaakt. Daarna bleef het stil. Meerdere keren om updates gevraagd, maar het bleef uit. Drie dagen later stond ineens het geld weer op mijn rekening, nog steeds geen reactie. Omdat er een koop was, heb ik een beoordeling geplaatst bij thijs96. Toen kreeg ik ineens wel reactie, gevolgd door een 1* beoordeling zonder toelichting. Soit, dat kan ik lijden. Maar, het gaf blijkbaar niet genoeg voldoening, en hierna heeft hij exact mijn beoordeling gekopieerd en bij mij geplaatst (dus een tweede).

Omdat ik niet had gezien dat het geld was teruggeboekt, heb ik contact opgenomen met een andere Tweaker die toevallig bij "mijn" laptop, bij Thijs, een recensie had geplaatst. Hij had blijkbaar ook zondag een deal, en maandag was de laptop al verzonden. Terwijl ik dinsdag, de dag nadat de laptop al verzonden was, nog betaalgegevens kreeg.

Gezien de gang van zaken wil ik in ieder geval elke Tweaker waarschuwen voor deze jongen, vandaar mijn recensie, en ik ga ervan uit dat hij aangesproken zal worden op dit kinderachtige gedrag. Dat hoort niet thuis op deze site.

[ Voor 31% gewijzigd door r.j.deroos op 18-01-2023 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Thijs heeft zich niet aan de overeenkomst gehouden. Ik heb daarom zijn beoordeling verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.