Maxon lcd

Pagina: 1
Acties:

• wietco
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:24
Ik heb nog een kapotte maxon/libertel mn2 liggen (zit een simlock op ook bij libertel sims) maar nu d8 ik kan ik die niet op mijn pc aansluiten?

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Dit is nu toch wel heel erg vaag.
Ik moet je teleurstellen: 99/100 lukt dit NIET.

Geef eens een pinout?

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 11:49
Merk? Type?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• wietco
Maxon mx 3000 plus
Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/maxon.jpg

Verwijderd

lijkt me erg sterk dat dit lukt. Zeker als je de pinouts niet hebt. ff zoeken op internet, misschien dat je ze vind. Hou me op de hoogte, want ik heb ook nog zo'n kreng liggen :)

• wietco
weet iemand een site met maxon schema's?

Verwijderd

beetje laat, ik hoop dat het mag :) Maar ik ben nu dus ook ff een maxon mx-3000 aan het slopen en d'r zit een aardig 12x4 lcdtje in :) Hij zit op een printje met 10 aansluitingkjes. op het printje staat het merk Solomon en het type is denk ik LM2771SGL. Ik kan alleen nog nieks vinden.. Helpen jullie me?

Verwijderd

hey mensen, et ziet er echt uit als een goed lcdtje, echt alleen maar character-vakjes en er zit echt niks custom made aan denk ik :) Alleen hoe aan te sluiten? (als het ook echt kan..)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:15 schreef dickies het volgende:
hey mensen, et ziet er echt uit als een goed lcdtje, echt alleen maar character-vakjes en er zit echt niks custom made aan denk ik :) Alleen hoe aan te sluiten? (als het ook echt kan..)
heb je plaatjes?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Op donderdag 30 augustus 2001 20:39 schreef wietco het volgende:
Ik heb nog een kapotte maxon/libertel mn2 liggen (zit een simlock op ook bij libertel sims) maar nu d8 ik kan ik die niet op mijn pc aansluiten?
nee. lees de faq.

of je moet zelf aan het programmeren gaan...

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:19 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

heb je plaatjes?
Kan geregeld worden maar dat zal dan even duren..
Het is gewoon een lcd van 4regels met elk 12 tekens en hij zit met 10 aansluitingen verbonden aan de telefoon. Het is dus een lcd (glazen plaatje) op een printje. Op het printje zit zo'n grote zwarte bult (is dat de controler?). En er staat het merk Solomon op en het type (waarschijnlijk) LM2771SGL. Verder gwoon basic r1 tm r13 en onderdeeltjes als C1-6, K1-6 en C1-3 en IC1 (de grote zwarte bult) en Q1 en TH1. en hij is made in Taiwan :) Zo gedetaileerd genoeg??
Afmeting is trouwens iets van 3 bij 4.5 cm..

Verwijderd

hmmz, niemand die hier iets mee kan??

Verwijderd

weggooien dan maar??

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

lijkt er wel op he :).

ik denk niet dat een gsmdisplay op een pc gaat werken...

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 14:58 schreef Catch22 het volgende:
lijkt er wel op he :).

ik denk niet dat een gsmdisplay op een pc gaat werken...
mwah, hij zag er zo standaard uit dus ik kreeg hoop, maar ik kan nergens iets vinden over 10-pins lcd aansluitschemas dus zal wel niet kunnen :'(
Pagina: 1