Ik heb nog een kapotte maxon/libertel mn2 liggen (zit een simlock op ook bij libertel sims) maar nu d8 ik kan ik die niet op mijn pc aansluiten?
Dit is nu toch wel heel erg vaag.
Ik moet je teleurstellen: 99/100 lukt dit NIET.
Geef eens een pinout?
Ik moet je teleurstellen: 99/100 lukt dit NIET.
Geef eens een pinout?
Verwijderd
lijkt me erg sterk dat dit lukt. Zeker als je de pinouts niet hebt. ff zoeken op internet, misschien dat je ze vind. Hou me op de hoogte, want ik heb ook nog zo'n kreng liggen
Verwijderd
beetje laat, ik hoop dat het mag
Maar ik ben nu dus ook ff een maxon mx-3000 aan het slopen en d'r zit een aardig 12x4 lcdtje in
Hij zit op een printje met 10 aansluitingkjes. op het printje staat het merk Solomon en het type is denk ik LM2771SGL. Ik kan alleen nog nieks vinden.. Helpen jullie me?
Verwijderd
hey mensen, et ziet er echt uit als een goed lcdtje, echt alleen maar character-vakjes en er zit echt niks custom made aan denk ik
Alleen hoe aan te sluiten? (als het ook echt kan..)
Verwijderd
heb je plaatjes?Op vrijdag 07 juni 2002 15:15 schreef dickies het volgende:
hey mensen, et ziet er echt uit als een goed lcdtje, echt alleen maar character-vakjes en er zit echt niks custom made aan denk ikAlleen hoe aan te sluiten? (als het ook echt kan..)
nee. lees de faq.Op donderdag 30 augustus 2001 20:39 schreef wietco het volgende:
Ik heb nog een kapotte maxon/libertel mn2 liggen (zit een simlock op ook bij libertel sims) maar nu d8 ik kan ik die niet op mijn pc aansluiten?
of je moet zelf aan het programmeren gaan...
Verwijderd
Kan geregeld worden maar dat zal dan even duren..Op vrijdag 07 juni 2002 15:19 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
heb je plaatjes?
Het is gewoon een lcd van 4regels met elk 12 tekens en hij zit met 10 aansluitingen verbonden aan de telefoon. Het is dus een lcd (glazen plaatje) op een printje. Op het printje zit zo'n grote zwarte bult (is dat de controler?). En er staat het merk Solomon op en het type (waarschijnlijk) LM2771SGL. Verder gwoon basic r1 tm r13 en onderdeeltjes als C1-6, K1-6 en C1-3 en IC1 (de grote zwarte bult) en Q1 en TH1. en hij is made in Taiwan
Afmeting is trouwens iets van 3 bij 4.5 cm..
Verwijderd
mwah, hij zag er zo standaard uit dus ik kreeg hoop, maar ik kan nergens iets vinden over 10-pins lcd aansluitschemas dus zal wel niet kunnenOp zondag 09 juni 2002 14:58 schreef Catch22 het volgende:
lijkt er wel op he.
ik denk niet dat een gsmdisplay op een pc gaat werken...
Pagina: 1