user moderator

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
hoi,

ik heb misschien een goed idee... Soms heb je wel n's van |:( sjonge jonge jonge... er bestaat nog zoiets als de search of de handleiding (bij vragen als hoe start ik windows op)..
nu dacht ik aan een syteem, waar je users in hun profiel kan 'modereren' (zoals bij t.net bij users word gedaan)... de laatste 10 moderaties tellen dan... de bedoeling is dan b.v.

+1 aardig -1 Dikke Flame -1 lul +1 behulpzaam kom je dus uit op 1 behulpzaam, zo kun je als je weer zo'n iemand ziet, met -1 gemiddeld, kun je b.v. zeggen 'jaaaa.... hallllooooo, de search!' ... soms heb ik namelijk het gevoel dat sommige mensen reakties uitlokken...

Als een adje b.v. iemand een waarschuwing wilt geven kijkt je in de notes + gemiddelde score... isd at b.v. -1 + waarschuwing in notes... kunnen de adjes/modjes al hun banknopje zoeken ;)

hoop dat ik mijn systeem goed heb uitgelegd, zo niet, vraag maar raak ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
goed uitgelegd, maar slecht idee. denk dat dit een GROTE sfeerverpester zou gaan worden op GoT.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet bij users doen, maar bij threads. En dan gewoon een inhoud cijfer van 1 tot 10 geven. onder de 5.5 is de thread weg. Of krijgt ie een slot ofzo. Dat is dus bij 100 beoordelingen (ofzo) en dan het gemiddelde.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Het nut hiervan voor GoT?

de betaler vervuilt

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
ja, dat ook weer, en weer ellenlange topics van waarom -1 als het gewoon terecht is...
maar, ligt dat nu aan de users, of aan got... ik zou zeggen aan de users, daar heeft got nix mee te maken, got probeert wat goed is... en als sommige users dat verzieken....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Moderaties horen niet op een forum (iig zeker niet imo).

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 30 augustus 2001 20:38 schreef IceStorm het volgende:
Moderaties horen niet op een forum (iig zeker niet imo).
Je werk staat op de tocht? ;)

What about een soort van stembusje, als er 100 mensen zijn die op 'sluit request indienen' klikken in een thread, dan wordt de thread gesloten door Topix. Een mod kan dan eventueel de quota hoger leggen, op 593 ofzo :)

Ik ben er voor, maar het komt toch niet. Want in de praktijk zul je het toch niet veel gebruiken. Behalve bij de echt stompzinnige threads...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 30 augustus 2001 20:43 schreef Blue-eagle het volgende:
Je werk staat op de tocht? ;)
Nah, dat sowieso niet want dan zul je toch wel weer 'oneerlijke' moderaties etc houden. En dan nog, als ik niet meer mag modden omdat users dat doen ga ik niet dood hoor :P
What about een soort van stembusje, als er 100 mensen zijn die op 'sluit request indienen' klikken in een thread, dan wordt de thread gesloten door Topix. Een mod kan dan eventueel de quota hoger leggen, op 593 ofzo :)
Op zich theoretisch een prima idee alleen zo goed als niet uitvoerbaar. Waarom niet? Zie hieronder :P
Ik ben er voor, maar het komt toch niet. Want in de praktijk zul je het toch niet veel gebruiken. Behalve bij de echt stompzinnige threads...
Juist, en die worden toch wel op tijd gesloten door moderators ;).

Verwijderd

Wow .. ik zie het al voor me. Pietje start een draadje, en 10 van z'n vriendjes zetten hem flink in de plus. Voor niks.

Of andersom: Een paar lui hebben een hekel aan Jantje, dus gooien een stel kleuters z'n draad maar de min in.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 30 augustus 2001 20:46 schreef HlpDsK het volgende:
Wow .. ik zie het al voor me. Pietje start een draadje, en 10 van z'n vriendjes zetten hem flink in de plus. Voor niks.

Of andersom: Een paar lui hebben een hekel aan Jantje, dus gooien een stel kleuters z'n draad maar de min in.
Daar heb je dan weer gewone moderators voor..

(niet dat ik het plan nou zo goed vind, maar het probleem wat jij beschrijft is nog wel een beetje af te vangen!)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet doen, dan maar actief modereren en dat soort draadjes voorzien van een mod post verwijzend naar [search] en [faq].

Nieuwe aanwinst, oké, maar ik dacht dat het de bedoeling was om GoT weer een beetje op nivo te houden?
let op: houden, als in niet af laten zakken naar een CID nivo omwille van de kijkcijfers

En wordt de FAQ nu al meegestuurd bij het aanmelden?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Moet er zelfs bij zeggen dat het systeem in zijn huidige vorm op t.net al niet werkt. Laat staan op GoT.

Reden: HlpDsK heeft het prima verteld.

de betaler vervuilt

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

Forumbezoek moet ook niet te moeilijk met allerlei opties en punten gemaakt worden, vind ik.

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Hou het gebruiksvriendelijk en toegankelijk, hoe meer 'moeilijkheden' hoe sneller mensen denken als ze GoT zien "laat maar" en dat moet je natuurlijk niet hebben.

Maar het idee ben ik eigenlijk wel voor :)

Codedivision | Freedom Internet

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Sorry sorry, ik had niet door dat ik hem omhoogschopte :)

Stom stom |:(

Codedivision | Freedom Internet

Pagina: 1