Expert gezocht o.h.g.v. data

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKuul024
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 31-01-2023
Hi,

Ik heb een dingetje met Amazon, iets in de richting dat ik een flink aantal foto's/video's kwijt ben en ik, als leek op dit gebied, niet uit de voeten kan met de logfiles (o.a. over client program, Application ID, Trash nodes, etc.) die ze hiervoor toegestuurd hebben. Ik zoek iemand die wel uitspraken/analyses kan doen op basis van deze logfiles. Aangezien ik niet zo de behoefte voel om gegevens op het internet te dumpen, zoek ik iemand die dit beroepsmatig doet, iemand met de benodigde achtergrond, ervaring en credits hier mee/voor.

Natuurlijk heb ik al wat op het internet (LinkedIn, Google) gezocht, maar ik kan niemand vinden. Dat ligt vast aan mij, vandaar dat ik jullie om hulp wil vragen. Hoe vind ik zo iemand?

Groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat wordt lastig...
Misschien kun je een deel van de logfiles toch delen met ons, eventueel met gevoelige data vervangen door sterretjes?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TheKuul024 welkom op Tweakers.

Begrijpelijk dat het lastig is om iemand te vinden, maar ook het forum is niet de juiste plek. Tenzij je hulp zoekt direct op het forum.

In alle andere gevallen verwijs ik je graag door naar de Vraag en Aanbod sectie.

Ik doe dus een slotje op dit topic, mocht je hulp willen via het forum, stuur mij dan gerust een DM, dan maak ik het weer open.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 17-01-2023 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

wat is jouw doel; foto's terug / klacht bij Amazon of??

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Dit topic is gesloten.