Hi,
Ik heb mijn Volvo V50 verkocht en er komt een andere luxere V50 alleen heb de vorige verkocht met de speakers omdat ik de oude niet meer had.
Nu zaten daar de volgende speakers in voor en achter
Blam Express 165EC - 2-weg coaxiaal volgens mij 16.5cm
Hier kwam verbazingwekkend goede bass uit met de muziek. Hierdoor hoefde ik geen subwoofer, wat ik ook niet meer wil I.v.m. de ruimte en een subwoofer gaat nog maller dan 4 goede speakers met bass die ook wel trilling geven.
Ik zit te denken aan een stapje hoger budget is 300 euro voor 2 setjes dus 4 speakers.
De Blam Express speakers hadden de volgende specificaties:
16,5 cm 2-weg coaxiale luidspreker set
French Sound high sensitivity coax set
Frequentie bereik: 65 - 25.000 Hz
60 watts RMS / 120 watts MAX
Intern highpass cross-over 6dB
Impedantie : 2 ohms
Gevoeligheid: 93.5 dB
Waaraan zie ik nou exact waar die goede bass wegkomt. En welke speakers zijn aan te raden voor een goede bass in de muziek.
Ik luister hardstyle, rap, hardcore, top40 het meest en heb daarnaast soms wat andere muziek. Dus bass is voor mij belangrijk.
Alleen zoals gezegd wil ik stapje hoger dan de Blam speakers.
Ik zal mijn parrot carkit weer monteren voor de muziek. Een oude uit 2005 met equalizer en bass boost. (Met en zonder boost kwam er goed geluid uit)
Alvast dank!
Ik heb mijn Volvo V50 verkocht en er komt een andere luxere V50 alleen heb de vorige verkocht met de speakers omdat ik de oude niet meer had.
Nu zaten daar de volgende speakers in voor en achter
Blam Express 165EC - 2-weg coaxiaal volgens mij 16.5cm
Hier kwam verbazingwekkend goede bass uit met de muziek. Hierdoor hoefde ik geen subwoofer, wat ik ook niet meer wil I.v.m. de ruimte en een subwoofer gaat nog maller dan 4 goede speakers met bass die ook wel trilling geven.
Ik zit te denken aan een stapje hoger budget is 300 euro voor 2 setjes dus 4 speakers.
De Blam Express speakers hadden de volgende specificaties:
16,5 cm 2-weg coaxiale luidspreker set
French Sound high sensitivity coax set
Frequentie bereik: 65 - 25.000 Hz
60 watts RMS / 120 watts MAX
Intern highpass cross-over 6dB
Impedantie : 2 ohms
Gevoeligheid: 93.5 dB
Waaraan zie ik nou exact waar die goede bass wegkomt. En welke speakers zijn aan te raden voor een goede bass in de muziek.
Ik luister hardstyle, rap, hardcore, top40 het meest en heb daarnaast soms wat andere muziek. Dus bass is voor mij belangrijk.
Alleen zoals gezegd wil ik stapje hoger dan de Blam speakers.
Ik zal mijn parrot carkit weer monteren voor de muziek. Een oude uit 2005 met equalizer en bass boost. (Met en zonder boost kwam er goed geluid uit)
Alvast dank!