Toon posts:

Klantenservice bug, onbewust akkoord gegaan

Pagina: 1
Acties:

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 20:10
Beste mensen,

Via Cheaptickets heb ik twee tickets gekocht en binnen een uur via de klantenservice geannuleerd.

Indien, ik volledige restitutie kreeg. Het chat ging als volgt(Samengevat in eigen woorden):

Cheaptickets: een lap tekst dat uitlegt dat ik GEEN volledige restitutie krijg maar een deels.
Cheaptickets: Gaat u hiermee akkoord?
Ik: Ja, indien ik volledige restitutie ontvang.

Probleem is echter, ik heb nooit dat eerste bericht met uitleg gehad maar het staat wel in hun chatlog. Dit moet toch een bug zijn in hun systeem? Een concurrency probleem of misschien een server latency? Ik heb dus onbewust een akkoord gegeven voor iets wat ik anders niet zou accepteren. Ik heb ook niet toevallig toen schermopname gemaakt want ja waarom zou ik :/

Een paar opmerkingen:
  • Klantenservice was in de nacht, en dus outsourced naar het buitenland(Engels was de voertaal)
  • Cheaptickets is duur, klantenservice, buiten dit geval, is dramatisch en de website is gemaakt om je mateloos te irriteren
Ben benieuwd of dit een bug is of dat ik toen het niet heb gezien(lijkt mij sterk want motivatie was volledige refund anders waren de tickets alsnog bruikbaar). Hoe sterk sta ik in mijn schoenen als ik hier bezwaar zou willen doen?

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Heb je het al bij ze nagevraagd?

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Als jij stelt dat er een bug in het systeem zit, dan zul je toch met waar meer aanwijzingen / bewijs moeten komen imho. Zij hebben een log uit hun systeem getrokken waarvan in eerste instantie aangenomen zal worden dat die niet zomaar uit de lucht gefabriceerd is, dus je staat wat dat betreft met 1-0 achter.

Maar goed, je hebt conditioneel akkoord gegeven, dus wat is nu de situatie? Of hebben we het hier over een hypothetisch geval die nog op verdere uitwerking wacht omdat je eerst 'meer info wilt inwinnen' oid?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mustiej schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:05:

Cheaptickets is duur, klantenservice, buiten dit geval, is dramatisch en de website is gemaakt om je mateloos te irriteren
Waarom koop je er dan 2 tickets :?

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:51
Los van wat die klanten-service bot (lijkt de norm te zijn) zei; het staat wel vrij duidelijk op de site wat het restitutie-beleid is. Dit was letterlijk binnen drie klikken te vinden (FAQ -> Annuleren -> Kosten)

Maar goed, start een klachtenprocedure. Niet geschoten = altijd mis.

[Voor 40% gewijzigd door eric.1 op 18-01-2023 14:14]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Als je die lap tekst niet hebt gekregen, wat is dan naar jouw idee de "hiermee" waar je mee akkoord bent gegaan?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee