Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acezeck
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-07 18:07
Ik heb een Pixel 7 Pro en een autoradio die Android Auto ondersteund.

Ik zou graag de nieuwe update willen van Android Auto maar geen idee wanneer en hoe ik die moet krijgen..

https://9to5google.com/20...droid-auto-coolwalk-poll/

Ik heb versie 8.6.6 geinstalleerd als losse APK. Maar ik zie de nieuwe UI niet?
Wat gaat er mis?

Beste antwoord (via Acezeck op 17-01-2023 13:39)

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 17:02
Acezeck schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:27:
Dat snap ik ook... maar er zijn mensen die het wel lukt te forceren. Daarom vroeg ik me dat af
Dat was volgens mij alleen tijdens de public beta. Die is nu gesloten, dus nu is het afwachten tot hij voor je wordt uitgerold.

too old, too cold

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
De UI wordt gefaseerd uitgerold. Updaten naar nieuwe APKs maakt helaas geen verschil. Ik draai zelf 8.7.x en heb de UI ook nog niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Negakinu op 17-01-2023 13:05 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 15:58
Dit staat als antwoord op de site waar je zelf naar linkt...
It appears to be account-based rather than tied to a specific app version, which can be a bit annoying as users have virtually no control over when the update might arrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acezeck
Dat snap ik ook... maar er zijn mensen die het wel lukt te forceren. Daarom vroeg ik me dat af

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Acezeck schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:27:
Dat was volgens mij alleen tijdens de public beta. Die is nu gesloten, dus nu is het afwachten tot hij voor je wordt uitgerold.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59

-ET-

Phone Home

ik vroeg dit mijzelf ook af. Ik heb inmiddels wel de nieuwe quicklaunch bar onderin. Waar overigens geen temperatuur meer staat viel mij op. Maar shared screen heb ik nog niet. Wordt dat allemaal gefaseerd uit gerold. Ik zou verwachten dat je of de nieuwe interface hebt of niet. Lijkt bij mij nu half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acezeck
-ET- schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:05:
ik vroeg dit mijzelf ook af. Ik heb inmiddels wel de nieuwe quicklaunch bar onderin. Waar overigens geen temperatuur meer staat viel mij op. Maar shared screen heb ik nog niet. Wordt dat allemaal gefaseerd uit gerold. Ik zou verwachten dat je of de nieuwe interface hebt of niet. Lijkt bij mij nu half.
Ook wel bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59

-ET-

Phone Home

Oorzaak gevonden. Kennelijk is het app afhankelijk. Waze ondersteund het dus (nog) niet. Nadat ik naar google maps over ging werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:11
-ET- schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:00:
Oorzaak gevonden. Kennelijk is het app afhankelijk. Waze ondersteund het dus (nog) niet. Nadat ik naar google maps over ging werkte het wel.
Misschien, maar hoofdoorzaak is dat Google de Coolwalk UI server-side op je account moet activeren en daar kun je zelf niks aan veranderen.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Zijn er überhaupt mensen in Nederland die Coolwalk hebben terwijl ze NIET in de public bèta zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
FlowDesign schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:28:
Zijn er überhaupt mensen in Nederland die Coolwalk hebben terwijl ze NIET in de public bèta zitten?
Ja hoor

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/74054070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Dankjewel voor je bericht. Meteen helder waarom ze het waarschijnlijk nog niet en masse geactiveerd hebben. Toch gek dat nota bene Google eigen apps (Maps en Waze) nog niet 100% correct werken met Coolwalk.

Overigens vind ik het niet verwonderlijk dat Maps verder is dan Waze, aangezien ze Waze aan het uitfaseren zijn (alles wordt Maps).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barkie
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10-05-2023
Sinds vandaag out of the blue Coolwalk op mijn scherm. Niets voor gedaan. Helemaal nada niets. Alles werkt exact zoals jullie het zeker al in diverse posts gelezen hebben. :) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
FlowDesign schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:28:
Ik heb de nieuwe UI inmiddels, de bèta heb ik nooit gehad.

March of the Eagles

Pagina: 1