Probeer de URL in GetRight o.i.d. te pasten en hem zo te downloaden. Misschien moet je dan eerst de source bekijken om de URL te vinden als de movie embedded in de pagina is...
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Kan nie he....Op donderdag 30 augustus 2001 20:20 schreef Scarecrow het volgende:
Ik MOET een streaming movie opslaan het is een realplayer filetje hoe doe ik dat?
Misschien klinkt het stom maar ik krijg 't niet voor elkaar
Doe lekker een search op "streambox vcr". Dan komt de rest vanzelf
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Streambox VCR 
goed zoeken
je kunt m nl. niet meer officieel van de streambox site af downloaden vanwege een verloren rechtszaak met Real.. hij staat her en der nog op zo'n taiwanees ftpje
..of anders probeer je Camtasia van www.techsmith.com .. das een proggie waarmee je (bewegende) dingen op je scherm kunt opslaan in een Avi bestandje, ..kweet alleen niet of ie de realplayer filmpjes ook daadwerkelijk kan onderscheppen.. werkt dat niet met ActiveX ofzo?
goed zoeken
je kunt m nl. niet meer officieel van de streambox site af downloaden vanwege een verloren rechtszaak met Real.. hij staat her en der nog op zo'n taiwanees ftpje
..of anders probeer je Camtasia van www.techsmith.com .. das een proggie waarmee je (bewegende) dingen op je scherm kunt opslaan in een Avi bestandje, ..kweet alleen niet of ie de realplayer filmpjes ook daadwerkelijk kan onderscheppen.. werkt dat niet met ActiveX ofzo?
Kan wel met Camtasia, moet je alleen wel zorgen dat de Realplayer geen overlay gebruikt op dat moment, anders capture je alleen maar een mooi zwart rechthoekje. Meestal lever je met deze oplossing wel een aantal fps in overigens..
http://www.afterdawn.com/software/specific.cfm/218
en nog veeeel meer
en nog veeeel meer
De fps van Realplayer toch niet...En die lijdt nogal onder het feit dat ie geen DirectDraw overlay mag doen.Op zondag 02 september 2001 19:04 schreef Snoggle het volgende:
Je kunt in de preferences toch de FPS verhogen?
Pagina: 1